Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز گفت: این جنایت سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز گفت: جنایت روز گذشته اهواز سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی عنوان کرد: مردم باید نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ هوشیار باشند و فریب تبلیغات رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند.

وی با اشاره به دروغ فکنی های دشمن در فضای مجازی اظهار کرد: آن ها بارها در سایت و فضاهای مجازی عنوان کرده اند که تنها با این حکومت مشکل دارند و هدفشان حمایت از مردم است اما جنایت تروریستی اهواز حقیقتی دیگر را برملا ساخت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی افزود: در واقع دشمن با انجام تحریم های اقتصادی و یا جنایت های تروریستی از این دست تنها هدفش ضربه زدن به مردم عادی و بی گناه است از این رو لازم است تا مردم با تشخیص فریب از حقیقت راه درست را انتخاب کرده و راه نفوذ دشمن را ببندد.

حقیقی عنوان کرد: بدخواهان نظام اسلامی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار در طول ۴۰ سال گذشته از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده و مردم باید نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ هوشیار باشند و فریب تبلیغات رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: هدف بزرگ یعنی برنامه داشتن در زندگی، یعنی آداب دینی، یعنی رعایت قانون مداری،یعنی سلامت جسم و روان از این رو می توان ادعا کرد تنها کسی در آینده پیروز و موفق می شود که علاوه بر هدف، تحقق موارد اشاره شده را تیز در زندگی خود اجرا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مسجد شهید بهشتی، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می شود ملت ایران را شکست دهد. 

امیر دریادار ایرانی افزود: قدر این فرصت های معنوی رابدانید. دشمنان فرصت دیدن این جمع ها و وحدت شما را ندارند، او دائما توطئه می کند و از روش های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می کند.

وی پیشرفت های ایران اسلامی و قدرت نیر وهای مسلح را زبانزد دانست و اظهار کرد:  همه این موفقیت در ذیل سایه ولایت بوجود می آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.   

وی خاطر نشان کرد قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیکتر می کند و و باعث قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می شود و کسانیکه با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی بدور نمی مانند و گمراه نمی شوند.

امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم  نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت

گفتنی است در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه های قرآنی تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه بوکان بر هوشیاری و اتحاد مسلمانان دربرابر توطئه های دشمنان
  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند