Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: در 6 ماه نخست امسال پنج هزار و 308 فقره کارت الکترونیک هوشمند برای مهارت آموختگان و متقاضیان تعیین صلاحیت در بخش های مختلف صادر شده است.

محمد انصاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان طی 6 ماهه اول امسال برای 13 هزار و 710 نفر معرفی شده به آزمون در بخش های مختلف آموزشی تفاهمنامه، صنایع ساختمان و ادواری در تمامی شهرستان های استان آزمون برگزار کرد که از این تعداد هفت هزار و 997 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده و در آزمون های عملی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از مجموع تعداد کل معرفی شدگان به آزمون 11 هزار و 543 نفر مربوط به بخش آموزش های هماهنگ و پایان دوره مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی بود که 6 هزار و 817 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.
این مسئول ادامه داد: در بخش آزمون های تفاهمنامه(صنایع دستی و قالیبافی)702 نفر و در بخش صنایع ساختمان 764 نفر از طریق سامانه جامع سازمان در آزمون ثبت نام و در آزمون شرکت کرده و به ترتیب تعداد 449 و 519 نفر نمره قبولی کسب کردند.
وی بیان کرد: در 6 ماه نخست امسال تعداد سه هزار و 171 فقره گواهینامه برای تمدید، تعویض و اصناف صادر شده و در حوزه آموزشی و تفاهمنامه نیز تعداد 6 هزار 239 فقره گواهینامه صادر شده است.
انصاری خاطر نشان کرد: هدف این اداره ارائه آموزش های مهارتی بصورت تخصصی بوده و در این راستا برنامه هایی از قبیل شبیه سازی بازار کار را مهیا کرده است.
وی خاطر نشان کرد: این استان با دارا بودن بیش از 152 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سالانه بصورت میانگین یک میلیون و 700 هزار نفر ساعت معادل 6 تا هفت هزار نفر را تحت آموزش های مهارتی خود قرار می دهد.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فني و حرفه اي زنجان كارت الكترونيك هوشمند سنجش و ارزشيابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز  آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند