Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احسان پوری عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری شبستان از سوی مرتضی حاجی به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،«مرتضی حاجی» مدیرعامل موسسه همشهری، طی حکمی «احسان پوری» را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب کرد. 

 

مدیرعامل همشهری در این حکم آورده است:« امید و انتظار دارم با توکل به خدای لایزال و به کارگیری تمام تخصص و صلاحیت حرفه ای خود برای تحقق هدف های والای موسسه و ارتقاء کیفی و کمی محصولات و خدمات مردمی در بخش نیازمندیها، حضور فعال و موثر در فضای مجازی و استفاده بهینه از این بستربرای فراگیری هرچه بیشترعرصه خدمت رسانی، تسهیل و ساده سازی دسترسی مردم و مخاطبان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز و ورود به عرصه های کسب و کارهای نوین رسانه ای قدم های بلند و موثری بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

احسان پوري دانش آموخته دكتري مديريت رسانه، فارغ التحصيل كارشناسي ارشد روزنامه نگاري و ليسانس مهندسي كامپيوتر، متولد1360 است.


وي پيش ازاين مشاور اجرايي مديرعامل همشهري در حوزه كسب و كار و فناوري هاي نوين رسانه، نيز بوده است . پوري در كارنامه كاري خود، قائم مقام مركزمطالعات و برنامه ريزي رسانه وزارت ارشاد اسلامي، مشاور ارتباطات و تبليغات هلدينگ دي، مدير مسئولي و سردبيري نشريات سفرنامه، شهرسفر را به عهده داشته است. وي همچنين استاديار گروه مديريت رسانه پرديس فارابي دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامي، مدير گروه مديريت فرهنگي دانشگاه جامع علمي كاربردي است.


از سوابق علمي وی مي توان به تاليف كتاب «تاثيرفرهنگ سازماني بر تعالي سازمان» و «كاربردفناوري اطلاعات در روابط عمومي» و انتشار ده ها مقاله تخصصي در زمينه اقتصاد رسانه، تكنولوژي هاي نوين رسانه اي و مديريت رسانه در مجلات علمي و تخصصي را نام برد.

 

گفتنی است دکتر احسان پوری عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری شبستان است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عاشورا هفته دفاع مقدس آیت الله خامنه ای رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی خامنه ای تاسوعای حسینی دفاع مقدس مرتضی حاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه