Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: عوامل این جنایت با همت مسئولان باید هرچه زودتر با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه تروریستی را ریشه کن کنند.

در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجربه شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: این ترور کور که نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور، بلکه همه ملت های آزاده جهان و به خصوص اهالی شجاع، فداکار و با ایمان خوزستان گردید.
در این پیام تصریح شده است: شگفتی در اینجاست چگونه آن ها اعلام می کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می خرند؟
در ادامه این پیام اضافه شده است: این حادثه اسفناک نشان داد که همه مسئولان باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند. ما به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسالت داریم.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز، سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 تن دیگر زخمی شدند. همچنین چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پيام جنايت اهواز آيت الله مكارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم یمن در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

دریافت 7 MB کد خبر 6082357

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • اجتماع مردم یمن در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت