Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: حملات همه جانبه این تیم بالاخره در ثانیه های پایانی جواب داد و آنها توانستند این برد را تقدیم هواداران کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد دقایق پایانی سرخپوشان افزود: هواداران پرسپولیس با حمایت های بی حد و حصر خودشان توانستند روحیه بازیکنان را با وجود خستگی فراوان در حد ایده آل نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تا ثانیه پایانی با تشویق هایشان آمپول روحیه به تمام اعضای تیم تزریق می کنند.

وی در ادامه در خصوص زیر سوال بردن کیفیت آدام همتی از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه چنین بحث هایی صورت گرفت. خیلی ها به برانکو خرده می گرفتند. اما او همیشه در مراسم هایی که با هم بودیم می گفت باید به جوانان تیم اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم تا خودشان را بالا بکشند. آدام همتی در خارج از ایران تربیت فرهنگی و ورزشی شده بود و عشق به وطن و پرسپولیس باعث شد تا برگردد و با صبر و حوصله‌اش منتظر شود فرصت به او برسد. «همتی»های پرسپولیس و فوتبال ایران کم نیستند. باید فرصت کافی به آنها بدهیم و خوشبختانه کسانی مثل برانکو ایوانکوویچ هستند تا چنین روش هایی را برای پرورش بازیکن انتخاب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شاید برای خود من هم گاهی پیش آمده است صبر و حوصله برانکو در نتیجه گیری تیم، اعصاب خردکن باشد اما او نشان داد می داند با هوش استثنایی خود چگونه بازیکن را تربیت کند و به آنها بهای لازم را بدهد.

کلانی درباره احتمال خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی دیدارهای آنها اظهار داشت: بدون شک پس از سال ها شاهد تیمی کاملا یکپارچه در پرسپولیس هستیم که مَنیت‌ها مهم نیست و همه به موفقیت تیم فکر می کنند. با وجود چنین اتمسفری بعید است خستگی بازیکنان باعث شود تا در نتیجه گیری آنها تاثیر منفی بگذارد.

وی در خصوص دربی استقلال تهران و پرسپولیس نیز اظهارنظر کرد و گفت: این دیدار، همیشه خاص است. فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد چه برسد به بازی مهیجی همچون دربی تهران!

کلانی در پایان شانس پرسپولیس را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بالا دانست و تصریح کرد: هوش بالای کادرفنی پرسپولیس می تواند آنها را به فینال آسیا برساند. پرسپولیس اگر بتواند در دیدار رفت مقابل السد در دوحه منطقی بازی کند و کار را به بازی برگشت بکشاند خواهد توانست در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگرانش به پیروزی برسد و فینالیست آسیا شود. این تیم باید فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل شجاعت و رشادت بازیکنانش تجربه کند.

کد خبر 4410749 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: آدام همتی برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس حسین کلانی تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الدحیل قطر والیبال تیم ملی والیبال ایران جوانان السد قطر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی اسلواکی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال