Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن دیگر ادعاهای تازه‌ای در زمینه بدرفتاری جنسی علیه برت کاوانا، نامزد دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی آمریکا، مطرح کرده است. آفتاب‌‌نیوز :  "دبورا رامیرز"، که در دانشگاه "ییل" هم‌کلاس قاضی کاوانا بود، در گفت‌وگویی با نشریه نیویورکر جزییات این حادثه ادعایی را شرح داده است.
قاضی کاوانا این ادعاها را هم مثل ادعای قبلی رد کرده و آن را "تهمت" خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بی.بی.سی هفته پیش هم پروفسور "کریستین بلازی فورد" ادعا کرده بود که کاوانا در سال ۱۹۸۲ در جریان یک مهمانی به او تعرض کرد. او قرار است روز پنجشنبه در کمیته قضایی سنا شهادت دهد.

انتصاب قاضی در دیوان عالی آمریکا تصمیمی سرنوشت ساز است چون این نهاد اغلب داور نهایی قوانین جنجالی در این کشور است که تاثیر عمیقی بر زندگی مردم دارد.
خانم رامیرز ادعا می‌کند که این حادثه زمانی اتفاق افتاد که او دانشجوی سال اول دانشگاه ییل بود و کاوانا هم آنجا تحصیل می‌کرد.
رونان فارو و جین مه‌یر، خبرنگارانی که ادعای جدید را گزارش کرده‌اند می‌گویند با ده‌ها همکلاسی کاوانا تماس گرفتند تا روایت خانم رامیرز را تصدیق کنند.
سه دانشجوی سابق که مستقلا شاهد حادثه نبودند به یاد می‌آورند که درباره حادثه شنیده‌اند اما جزییاتی که به یاد می‌آورند مبهم است.
دو مرد که ادعا می‌شود در آن مهمانی حضور و به نوعی در آن نقش داشتند این روایت را زیر سوال برده‌اند. چندین هم‌کلاسی دیگر کاوانا هم می‌گویند چنین رفتاری "با آنچه از او می‌دانند اصلا همخوانی ندارد."
نامزد ترامپ برای دیوان عالی در بیانیه‌ای قویا اتهامات تازه را رد کرده است.
او نوشت: "این حادثه ادعایی مربوط به ۳۵ سال پیش، اتفاق نیافتاده. کسانی که مرا آن زمان می‌شناختند می‌دانند که چنین اتفاقی نیافتاده، و حرف خود را بیان هم کرده‌اند."
او افزود: "این یک تهمت است، به همین سادگی. منتظرم روز پنجشنبه (در جلسه کمیته قضایی سنا) حقیقت را شهادت دهم و در مقابل این ادعاهای دقیقه آخر از خوش نامی خود و وجهه‌ای که طی یک عمر ساخته‌ام و معرف شخصیت و شرف من است دفاع کنم."
یک سخنگوی کاخ سفید هم گفت که دولت ترامپ از کاوانا حمایت می‌کند و تازه‌ترین ادعاها را "آخرین تلاش هماهنگ دموکرات‌ها برای لکه دار کردن وجهه یک مرد خوب و به زیر کشیدن او" خواند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۴۷۲۸۵ تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بدرفتاری جنسی ترامپ برت کاوانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد

هوتن شکیبا، بازیگر ایرانی به مناسبت روز تولد آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶) یک استوری دردناک منتشر کرد. پسیانی بر اثر سرطان در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در پاریس درگذشت. او در این استوری نوشت: «چقدر جات خالیه چقدر نبودنت معلومه تولدت مبارک»

منبع: برترین‌ها

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد