Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم شهرداري ورامين با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره موفق شد مقتدرانه بر سکوي قهرماني نخستين دوره تورنمنت بين‌المللي لبنان بايستد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، نخستين دوره تورنمنت بين‌المللي لبنان از روز شنبه – 31 شهريورماه با حضور 225 تکواندوکار از 28 کشور در رده‌سني بزرگسالان در "بيروت" لبنان آغاز شد و روز گذشته به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم شهرداري ورامين در اين رقابت‌ها با ترکيب حميدرضا صدري، محمدحسن پلنگ افکن، اميرحسين محمدخانلو، سينا بهرامي، مهدي جلالي، اميرحسين اميدي، پوريا عرفانيان و مرتضي شيري به مصاف رقبايش رفت که در نهايت با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 48 امتياز مقتدرانه در مجموع زنان و مردان بر سکوي قهرماني ايستاد.
تيم مراکش با 4 طلا و 28 امتياز نايب قهرمان شد و ساحل عاج نيز با 2 طلا، يک برنز و 15 امتياز سوم شد.
اسامي مدال آوران به شرح ذيل است:
طلا
وزن 54- کيلوگرم: حميدرضا صدري
وزن 58- کيلوگرم: محمدحسن پلنگ افکن
وزن 63- کيلوگرم: اميرحسين محمدخانلو
وزن 68- کيلوگرم: سينا بهرامي
وزن 80- کيلوگرم: اميرحسين اميدي
وزن 87- کيلوگرم: پوريا عرفانيان
نقره
وزن 74- کيلوگرم: مهدي جلالي
وزن 87+ کيلوگرم: مرتضي شيري
هدايت اين تيم برعهده پيام خانلرخاني به عنوان سرمربي و هاشم زنگنه به عنوان مربي است. سيدحسن مير نيز سرپرست اين تيم مي‌باشد.
گفتني است اين رقابت‌ها G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 10، 6 و 3.60 امتياز در راستاي ارتقاء رنکينگ المپيکي تعلق مي‌گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکواندو شهرداري ورامين تورنمنت بين المللي لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن۶۵ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

دیگر خبرها

  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده