Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دو دیدار جداگانه با اعضای شورای اسلامی استان و شورای شهر سروآباد ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: من به حضور جدی شورا در صحنه اعتقاد دارم و بر این باورم که شورا باید جایگاهش حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمق مشکلات کردستان به دلایل متعدد زیاد است، افزود: تلاش کردیم در حوزه راه و صنعت و راه آهن و نیز تخصیص آب گام هایی برداریم که به امید خدا به نتیجه هم خواهد رسید.

استاندار کردستان سفر نوبخت و دیگر مقامات را در حوزه تخصیص اعتبارات به بخش راه و راه آهن استان بسیار ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: در این سفر مقرر شد ۴۵۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان به سنندج تزریق شود و اعتبارات بسیار مناسبی نیز به بخش راه و کریدور شمال جنوب داده شود.

مرادنیا یادآور شد: اقداماتی که در بخش فولاد و پتروشیمی و تخصیص آب برای کشاورزی در دست اجرا است نیز نتایج آن در چند سال آینده برای استان نمایان خواهد شد.

وی به جذب اعتبارات مناسب در بخش اشتغال نیز اشارە کرد و گفت: رقم جذب شدە در استان و در بخش اشتغال قابل توجە است اما چون نیازهای استان زیاد است آثار آن چندان مشخص نیست.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما در استان باید مدیریت درست منابع خود را داشته باشیم، اظهارداشت: متاسفانه در زمان خود کسی پیگیر میزان تخصیص آب سدها برای استان نبوده ولی ما تلاش خواهیم کرد در این راستا گام های بلند و نوید بخشی را برداریم.

مرادنیا در ادامه شهرداری ها را به پرهیز از استخدام و بکارگیری نیروهای جدید فراخواند و افزود: بسیاری از شهرداری های استان با مازاد نیرو مواجه هستند و نباید نیروی جدیدی را از هر طریق بکارگیری کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها، لازم است در راستای افزایش درآمد، بلندمرتبه سازی در شهرهای دارای ظرفیت استان مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اختصاص۴۵۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان به سنندج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است