Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صدیقه ببران، با بیان این خبر اظهار داشت: تاکنون 231 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد 202 شرکت از داخل کشور و 29 شرکت خارجی خواهند بود.

او ادامه داد: مهم‌ترین کشورهای حاضر در این دوره از نمایشگاه چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه هستند که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببران با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره نیز آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله واتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، لوله و اتصالات و شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات صنعتی و لوله و اتصالات ارائه خواهد شد.

او هدف اصلی این نمایشگاه را کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی در راستای توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این امر عنوان کرد و گفت: در جهت تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا که در حوزه صنعت آب وارد شده‌اند، نقطه عطف این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو ادامه داد: رویکرد جدید صنعت آب در این نمایشگاه، خصوصی‌سازی و بهره‌گیری از توانمندی بخش خصوصی، غیردولتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا خواهد بود و درصدد است تا زمینه لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت آب و فاضلاب کشور فراهم آورد.

ببران تصریح کرد: به‌رغم موج تحریم‌های جدید از سوی آمریکا، کشورهای مهم اروپایی و شرکای تجاری ایران در اروپا و آسیا از این نمایشگاه استقبال کرده‌اند که همین موضوع نشان از اهمیت بیش از پیش ایران در منطقه و اقتصاد جهان است.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق مولفه مهم این دوره را توسعه استانداردها و شاخص‌های رشد و توسعه اقتصادی کشور در بخش آب و فاضلاب عنوان کرد و ادامه داد: از جمله ویژگی‌های نمایشگاه، شناسایی نوآوران و مبتکران بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب کشور، شناسایی فناوری‌های جدید، ایجاد تعامل بیشتر بین بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

او افزود: در جهت تعامل بیشتر بخش خصوصی با دولت، نشست‌های تخصصی و مشورتی پیرامون چالش‌های صنعت آب بین مقامات دولتی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
ببران در پایان از برگزاری کارگاه تعاملی روزنامه‌نگاری در بخش آب خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور با حضور اساتید مجرب حوزه آب، جامعه شناسی و رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

169 / 161 تاسیسات فاضلاب آب صنعت آب سامانه تصفیه بخش خصوصی نوآوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تاسیسات فاضلاب آب صنعت آب سامانه تصفیه بخش خصوصی نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

داود مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد