Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هفته هفتم ليگ برتر با برگزاري 8 بازي به پايان رسيد که البته يکي از اين بازي‌ها نيمه‌کاره ماند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، هفته هفتم ليگ برتر با انجام 7 بازي و يک بازي نيمه‌تمام به پايان رسيد و جدول رده‌بندي اين مسابقات دستخوش تغييراتي شد. نتايج هفته هفتم به شرح زير است:
ماشين‌سازي تبريز يک ـ پارس جنوبي جم صفر
نفت آبادان يک ـ پيکان 2 (اين بازي نيمه‌تمام ماند)
سپاهان 3 ـ فولاد خوزستان يک
استقلال خوزستان يک ـ ذوب‌آهن اصفهان صفر
سايپا 2 ـ نفت مسجدسليمان يک
نساجي خرمشهر صفر ـ استقلال تهران صفر
پديده صفر ـ تراکتورسازي صفر
پرسپوليس يک ـ سپيدرود صفر
بازيکن هفته:رضا خالقي فر
رضا خالقي‌فر بازيکن کهنه‌کار تيم فوتبال ماشين‌سازي در بازي حساس اين تيم مقابل پارس جنوبي جم با زدن يک گل 3 امتيازي باعث شد تا تيم تبريزي بعد از مدت‌ها از بحراني که به آن دچار شده بود خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين گل باعث شد تا ماشين‌سازي در جدول رده‌بندي ليگ برتر خودش را چند پله بالا بکشد و رضا مهاجري سرمربي جديد اين تيم حالا مي‌تواند تيمش را با شرايط بهتري آماده مسابقات بعدي تيمش کند.

بازي هفته: سپاهان و فولاد
بدون شک پرگل‌ترين بازي هفته هفتم ليگ برتر لايق کسب عنوان بازي هفته اين مسابقات است. جايي که سپاهان با هدايت امير قلعه‌نويي موفق شد تيم فولاد خوزستان را 3 بر يک شکست دهد. تيم فولاد خوزستان بازي هفته را به سپاهاني‌ها در اصفهان واگذار کرد تا تغيير کادر فني هم نتواند به درد اين تيم اهوازي بخورد. حال سپاهان در کنار پرسپوليس تنها تيم‌هاي بدون باخت ليگ برتر تا پايان هفته هفتم هستند و رقابت اين دو تيم در جدول رده‌بندي مي‌تواند به جذابيت‌هاي ليگ بيفزايد.

تيم هفته: استقلال خوزستان
با تقدير از تيم سپاهان کسب عنوان تيم هفته بدون شک لايق استقلال خوزستان با هدايت يک مربي جوان به نام داريوش يزدي و عده‌اي بازيکن جوياي نام است. اين تيم موفق شد تيم متمول و پرمهره ذوب‌آهن را شکست دهد تا علاوه بر ناکامي‌هاي اين تيم اصفهاني يزدي و شاگردانش نويد يک نماينده خوب براي استان خوزستان را بدهند.

ناکام هفته: ذوب آهن
تيم فوتبال ذوب‌آهن امسال با جذب اميد نمازي نشان داد که کماکان دنبال‌روي فوتبال علمي خواهد بود اما مربي اسبق تيم ملي تا اينجاي کار نتوانسته به انتظارات ذوبي‌ها پاسخ دهد. باخت به استقلال خوزستان سومين باخت متوالي اين تيم در ليگ برتر و جام حذفي است. ذوب‌آهن در اصفهان و در جام حذفي به پديده باخت تا از اين مسابقات حذف شود، اما آنها شکست‌هايشان را از جام حذفي به ليگ برتر هم آوردند و حالا نمازي بايد فکري براي تيمش انجام دهد؛ چراکه کسب تنها 8 امتياز از 7 بازي بدون شک موردپسند مديران و هواداران ذوب‌آهن نيست.

مربي هفته: امير قلعه نويي
امير قلعه‌نويي مربي باسابقه ليگ برتر و يکي از پرافتخارترين مربيان فوتبال باشگاهي ما امسال قصد دارد روزهاي طلايي‌اش در سپاهان را دوباره تکرار کند. سپاهان با هدايت قلعه‌نويي تا اينجاي ليگ در کنار پرسپوليس بدون باخت به کارش ادامه مي‌دهد و حضور زردهاي ديار زاينده‌رود در رده سوم جدول نشان‌دهنده اين است که توپ سپاهان پرتر از سال‌هاي گذشته است و از حالا بايد اين تيم را با هدايت قلعه‌نويي از مدعيان جدي کسب عنوان قهرماني ليگ برتر دانست.

جدول ليگ برتر

گلزنان برتر ليگ:
4 گل: وحيد خشتان از استقلال خوزستان
3 گل: علي عليپور از پرسپوليس، ساسان انصاري از سپاهان، يونس شاکري و امين قاسمي‌نژاد از پديده، لوسيانو پريرا از فولاد و آنتوني استوکس از تراکتورسازي.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!

دربی حساس اصفهان می‌تواند تأثیر مهمی روی سرنوشت سرمربی پرتغالی سپاهان بگذارد...

طرفداری | تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن است.

تیم فوتبال سپاهان با دو پیروزی پیاپی مقابل فولاد خوزستان و گل گهر به خروج از بحران امیدوار شد، اما این خوشی دوامی نداشت و طلایی‌پوشان در سه بازی بعدی یک شکست و دو تساوی را متحمل شدند. ژوزه مورایس با آرامش و اطمینان از آینده حرف می‌زند و به نظر می‌رسد فشاری احساس نمی‌کند؛ خلاف آنچه پاکو خمز تجربه کرد و عطای حضور در تبریز را به لقایش بخشید. از سوی دیگر ذوب آهن در عجیب‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد. شاگردان محمد ربیعی که هفته قبل تراکتور را درهم کوبیدند و نسخه خمز را پیچیدند، در خارج از خانه بهترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شوند، ولی در اصفهان آمار ضعیفی داشته‌اند. حالا باید فردا دربی اصفهان چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ سپاهانی که با 39 امتیاز در رده چهارم ایستاده، می‌تواند با پیروزی در این بازی حساس جای تراکتور 40 امتیازی را در رتبه سوم بگیرد؟ ذوب آهن رده هشتمی هم در صورت کسب برد 33 امتیازی شده و هم‌امتیاز با گل گهر، یک پله پایین‌تر در رده هفتم می‌ایستد. همچنین بازی فردا به معنای برابر شدن تعداد بازی تمام تیم‌ها در عدد 23 خواهد بود.

اطلاعات بازی

دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و ساعت برگزاری: پنج شنبه 29 فروردین ۱۴۰3؛ ساعت 16:30

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

داوران: پیام حیدری | کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی | ناظر: احمد صالحی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی