Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی دقایقی پیش در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی اظهار داشت: توفیق عیادت از مجروحان را در روز گذشته با آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری داشتیم و سلام رهبر معظم انقلاب را به آن‌ها رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همزمانی این حادثه تروریستی با حادثه عاشورا و اولین روز هفته دفاع‌مقدس بود که این امر قابل تحلیل است، افزود: این نشان می‌دهد فرزندان یزیدیان می‌خواستند انتقام حب و عشق اهل‌بیت(ع) را از رهروان اباعبدالله(ع) بگیرند‌؛ کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: می‌خواستند با این کار بگویند امروز نیز اینجا مانند سوریه است، همانطور که خون پاک شهدای عاشورا به ادامه اسلام و حقانیت آن منجر شد، خون‌های این شهدا نیز سبب ادامه اسلام ناب‌محمدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: در عاشورا با هلهله نخواستند پیام حقانیت امام حسین(ع) را بشنوند و قصد خاموش‌کردن آن را داشتند اما اکنون که نور خورشید انقلاب چون خورشیدی تابان بر تاریخ است و با خون پاک عجین شده، با این کارها خاموش‌شدنی نیست.

انتهای پیام/ ز‌‌

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان