Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:32:05 GMT

نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۲۵۹۸

نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ فاطمه شیرزاد با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: این حادثه خواری و رذالت دشمنان انقلاب را بیش از پیش نمایان کرد.

وی با تاکید بر اینکه سربازان شجاع ایران اسلامی پاسخ کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی روز گذشته خواهند داد افزود: کشتار زنان و کودکان نشانه بی شرمی و حقارت دشمنان اسلام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شیرزاد به راه اندازی شرکت سهامی خاص به منظور ساماندهی نیروهای حجمی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این کار باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد. وی افزود: نیروهای حجمی شهرداری رشت دغدغه های فراوانی داشته و یکی از این مهم ترین آنان درباره میزان دریافت حقوق و مزایای قانونیشان است. شیرزاد به اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها پیرامون زمین های رها شده توسط مالکین قانونی در شهر اشاره کرد و گفت: در بسیاری از محلات رشت زمین های مخروبه ای وجود دارد که مالکینشان آن را رها کرده و متاسفانه به مکانی برای بروز ناهنجاریهای اجتماعی و تجمع حشرات و حیوانات موذی تبدیل شده است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با تاکید بر ساماندهی زمین های مذکور بیان کرد: این مهم از از خواسته های بحق شهروندان بوده و انتظار داریم شهرداران مناطق با شناسایی این زمینها نسبت به ساماندهی این حوزه ورود کرده و دغدغه شهروندان را نسبت به این مشکل برطرف کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق زنان شهرداری کمیسیون برنامه و بودجه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استان در شهرضا گفت: در سطح استان ۳ هزار کیلومتر رودخانه داریم که برای پیشگیری و کنترل سیل باید ۴۰۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها به صورت ویژه ساماندهی شود.
منصور شیشه فروش افزود: تصرفات و آزادسازی مسیر رودخانه ها، اجرای طرح‌های ساماندهی رودخانه ها، آزادسازی مسیل‌ها و اصلاح و بازسازی مناطق اولویت پذیر در مسیر رودخانه‌ها نیاز به اعتبار دارد که وزارت نیرو این اعتبار را باید تامین کند.


به گفته وی در زمینه فرونشست زمین اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی فقط با احیای رودخانه زاینده رود محقق می‌شود که تامین اعتبار برای تکمیل طرح‌های تامین آب برای حوزه زاینده رود و جلوگیری از بارگذاری‌های غیرقانونی، جزو تعهدات وزارت نیرو است.


مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: برای جلوگیری از تشدید فرونشست زمین، کنترل کانون‌های گرد و غبار و رفع مشکلات مرتبط با کم آبی و خشکسالی باید نسبت به تامین حقابه‌های قانونی کشاورزی و زیست محیطی رودخانه زاینده رود، احیای تالاب گاوخونی و تامین حقابه‌های تالاب که بر اساس مطالعات انجام شده، سالانه ۱۷۶ میلیون متر مکعب است، اقدام شود.

دیگر خبرها

  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد