Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‎فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرکوب» در تهران آغاز شد.

‌‎به گزارش ایسنا، اولین ساخته سینمایی رضا گوران در لوکیشنی در خیابان ایتالیا با بازی باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه و رویا افشار و به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی کلید خورد.

‌‎گوران که پیش‌تر در تئاتر کارگردانی آثاری چون «یرما»، «داستان یک پلکان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهایش را می‌خواند» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌ای زنانه به سراغ واکاوی چند نسل در یک خانواده رفته است.

‌‎سازندگان «سرکوب» در اولین روز از فیلمبرداری با دعوت از پیشکسوتان و زحمتکشان سینما از جمله غلام ژاپنی، حسن فردین، اعلا میرطالبی، مجید علیزاده، و... که بیش از 40 سال در سینما مشغول فعالیت هستند از آنها تقدیر به عمل آوردند.

‌‎این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند.

‌‎همچنین محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار در این پروژه سینمایی حضور دارد.

‌‎در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده... .

‌‎از دیگر عوامل پشت صحنه «سرکوب» می توان به: علی تبریزی (مدیر فیلمبرداری)، سیدمهدی موسوی (طراح صحنه)، ملودی اسماعیلی (طراح لباس)، عباس عباسی (طراح گریم)، امین میرشکاری (مدیر صدابرداری)، محمدرضا کشمیری (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، داود محمدی سیف الدین (نورپرداز)، عاطف امیری (اپراتور استدی کم)، رضا نوروزی( مدیر تولید)، فائزه گرکانی (منشی صحنه) اشاره کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس