Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ کمال نادری امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، خطاب به ورزش دوستان کراس فیت اظهار کرد: اگر برای به دست آوردن تناسب اندام تمام ورزش‌های موجود را امتحان کرده‌اید، بهتر است تا فرصتی نیز به ورزش کراس فیت بدهید.

وی افزود: کراس فیت ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، پلیومتریک و سرعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت آکادمی ورزشی نادری با بیان اینکه از کجا شروع کنیم و چه انتظاری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کراس فیت می‌تواند با توجه به اهداف هر شخص، سازنده و مفید باشد، به عنوان مثال؛ اگر می‌خواهید اندام قهرمانی و قدرتی داشته باشید این ورزش برای شما بهترین انتخاب است، کراس فیت شما را به انجام حرکاتی وا می‌دارد که قبلا انجام نداده‌اید، تنوع حرکات و شدت آن‌ها به بدن شما شوک وارد می‌کند، بدون شک نسبت به گذشته انرژی بیشتری صرف خواهید کرد و در پایان می‌بینید که مهارت و تجربه جدیدی کسب کردید.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته با همت آکادمی ورزشی نادری و همکاری هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بهشهر یک دوره مسابقات جایزه بزرگ در سطح استانی برگزار شد، اظهار کرد: به امید خدا و تلاش‌های دوستان در آبان ماه دور دوم مسابقات جایزه بزرگ در سطح کشوری را به میزبانی هتل مروارید نکا برگزار میکنیم.

مسئول کمیته کراس فیت شهرستان بهشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه این آکادمی خصوصی و وی آی پی است در عرض شش ماه بیش از  100 شاگرد کراس فیت از آقایان و بانوان در باشگاه داریم.

نادری در پایان گفت: تشکر ویژه دارم از باشگاه‌هایی که هستند تا ما احساس کنیم رقابتی بین‌مان وجود دارد.

به گزارش برنا، آکادمی ورزشی نادری در سال ۹۶ به مساحت ۳۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان واقع در خیابان عبدالحق روبروی سالن شهید هاشمی‌نژاد افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی برنا ژیمناستیک کراس فیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است