Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، محمد جواد غم‌پرور رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان امروز دوم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی، زنجان و شهرهای مختلف این کشور علوی بار دیگر در دسته عزاداری حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند و ارادت خود را به سالار شهیدان به اثبات رساندند.
وی به نذورات اهدایی مردم به حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به این مکان مقدس 3 هزار و 510 راس و تعداد گوسفندان اهدا شده به‌صورت نقدی یک هزار و 833 راس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: یک هزار و 530 راس گاو و گوسفند هم در مسیر دسته عزاداری این مسجد ذبح شده است.
وی جمع گوسفندان نذری اهدا شده  در محرم سال‌ جاری به این حسینیه را 6 هزار و 873 راس برشمرد و گفت: لازم به ذکر است پول گوسفند بر مبنای میانگین 5 میلیون ریال معادل ۵۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.
این مسئول بیان کرد: جمع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه نخست محرم سال‌ 1397  ۴ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان بود.
غم‌پرور ضمن تشریح محل هزینه‌کرد نذورات مردمی افزود: امور عمرانی، فرهنگی، برگزاری مراسمات در طول سال، خریداری تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های نگهداری از جمله مهمترین موارد هزینه‌کرد این نذورات به شمار می‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان حسینیه اعظم زنجان نذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد

 عباسی دهیار روستای سادیان با اشاره به اینکه هرساله شاهد حمله گرگ به گله‌های گوسفندان وبروز خسارت‌های جبران ناپذیربه دامداران هستیم گفت: گرگ گرسنه وارد آغل گوسفندان در روستای سادیان و مرق شد که ۳۷ رأس گوسفند را دریدوطبق گفته اهالی بیش از ۳ میلیاردریال خسارت به دامداران وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • تلف شدن ۵۰ راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!