Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تفنگ درباره نتایج ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهانی افزود: همان طور که انتظار می رفت ورزشکاران در این مسابقات خوب بودند. تیراندازان در بازی های آسیایی تحت فشار قرار گرفتند اما این مساله در رقابت های جهانی کره از دوش آنها برداشته شد و شاهد عملکرد بهتری از سوی آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان تیراندازی رکوردهای فوق العاده ای داشتند. ما توانستیم اولین ها را تجربه کنیم. در ماده های مختلف فینالیست داشتیم که در نهایت 4 مدال کسب شد. البته در جلسات پیش بینی می کردیم نتایج بهتری نسبت به بازیهای آسیایی کسب شود و خوشحالم که تیراندازان کشورمان در این رقابت ها به حق خود رسیدند.

وی در پاسخ به این سوال که بزرگسالان بر خلاف جوانان نتایج خوبی نداشتند، گفت: در این رقابتها بهترین های جهان حضور داشتند و ملی پوشان کشورمان همه تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دادند. در این بین پوریا نوروزیان توانست رکورد خوبی بر جای بگذارد که همه این رکوردها در جلسات مختلف با گوران ماکسیموویچ سرمربی تیم ملی کارشناسی خواهد شد.

اینانلو افزود: ورزشکاران بزرگسال ما وقتی جوان بودند از صفر با لازلو شروع کردند اما جوانان حالا ورزشکارانی مثل الهه احمدی، نجمه خدمتی و جام بزرگ را پیش رو دارند. تمرین با بزرگسالان سطح جوانان را هم بالا می برد. تیراندازی ورزشی است که در آن آمادگی ذهنی مهم است. تیم جوانان 4 سال است که کار خود را آغاز کرده است و راه دشواری در پیش دارد. اگرچه آنها سن کمی دارند اما از نظر فنی کمتر از بزرگسالان نیستند.

مربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که نکونام در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی نداشت اما در مسابقات جهانی موفق به کسب 2 مدال طلا و نقره شد گفت: اگر اردوی هانوفر لغو نمی شد، عملکرد ما در بازیهای آسیایی بهتر می شد. کنسل شدن این اردو با وجود تلاش های فدراسیون به علت صادر نشدن ویزا از سوی سفارت بود، در غیر این صورت نتیجه بهتری کسب می شد. فشاری که ورزشکاران ما در بازیهای آسیایی داشتند باعث شد تا راحت تر در مسابقات جهانی شرکت کنند.

اینانلو درباره برنامه های پیش روی تیراندازی افزود: در شرایط فعلی تیم در استراحت است اما امیرسیاوش ذوالفقاریان (تفنگ) و عرفان صلواتی (تپانچه) با توجه به کسب 2 سهمیه المپیک نوجوانان که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تیراندازی بدست آمد در اردوی آمادگی به سر می برند و امیدوارم آنها در این بازیها عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیراندازی تفنگ تپانچه اینانلو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • پایان رقابتهای تیر اندازی به اهداف پروازی در رامیان
  • مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد
  • فرزندان ملت ایران با استفاده از الگو‌های عرفا و حکما، اندیشه‌های والا را جهانی کنند