Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پرونده تصادف اتوبوس در آزاد راه نطنز – بادرود گفت: دستورات قضایی لازم در خصوص بررسی استاندارد‌های ساخت اتوبوس داده شده در صورت احراز تخلف با شرکت خودروساز برخورد قانونی لازم  صورت می گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  احمد خسروی وفا   رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پرونده تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز – بادرود گفت: دستورات قضایی لازم در خصوص بررسی استاندارد‌های ساخت اتوبوس داده شده است و در صورت احراز تخلف با شرکت خودروساز برخورد قانونی لازم  صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: راننده کامیون حمل سوخت در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برد و به نظر اولیه کارشناس اعتراض کرده و پرونده به هیات کارشناسان ارسال شده است.

این مقام قضایی در استان اصفهان  اظهارکرد: دستورات لازم برای بررسی استحکام ستون‌های اتوبوس و اینکه تانکر حمل سوخت دارای ایمنی و استاندارد بوده است، داده شده است.

یادآور می شود:  ۲۶ شهریور ماه، ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب مأموران پلیس‌راه "نطنز-بادرود" از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا با کامیون کشنده دانگ فنگ تانکر دار حامل سوخت در این محور مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

  این اتوبوس از تهران به مقصدکرمان در حرکت بوده که ۲ کیلومتر مانده به "بادرود" با تانکر کشنده حامل سوخت تصادف می‌کند که متأسفانه ۱۹ مسافر در دم فوت و ۵ مسافر دیگر نیز به شدت مجروح می‌شوند.   منبع: میزان   انتهای پیام/س   آخرین جزییات تصادف اتوبوس مسافربری از زبان رییس کل دادگستری اصفهان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد