Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@13:34:56 GMT

شجاعی:‌امیدوارم انتخاب تراکتور اشتباه نباشد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۳۲۶۵

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن هستم با این پتانسیلی که تیم دارد و این تیم خوب و قوی که داریم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

مسعود شجاعی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و شانس تیم ملی برای قهرمانی در این مسابقات صحبت‌های زیر را انجام داد.

تیم ملی این روزها برای جام ملت‌های آسیا برنامه ریزی می‌کند، در خصوص اهداف و برنامه‌های تیم ملی صحبت کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

همه دیدند که عملکرد ما در جام جهانی با بدشانسی همراه بود و متاسفانه  نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم.همین موضوع باعث شد که اعتماد به نفس بازیکنان و به تبع آن توقعی که مردم دارند بالا رفته و فکر می‌کنم کار و مسئولیتمان در مسابقات جام ملتهای آسیا بیشتر شده و باید بیشتر تلاش کنیم و بیشتر زحمت بکشیم تا در این فرصت باقی مانده ضعف ها را برطرف کنیم.از طرفی هم امیدوارم مردم شرایط ما را درک کنند و بدانند که ما همه تلاشمان را می کنیم تا با غلبه بر رقبایمان به نتایج مورد نظرمان برسیم و بعد از سالها بتوانیم جام ملتهای آسیا را به ایران بیاوریم.

فکر می‌کنی تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود، آن هم بعد از 24 سال؟

همانطور که گفتم 24 سال است نتوانسته ایم در این مسابقات قهرمان شویم و  در این مدت حتی تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفتیم اما نتوانستیم در این سالها قهرمان آسیا شویم ولی مطمئن هستم با این پتانسیلی که تیم دارد و این تیم خوب و قوی که داریم می‌توانیم به موفقیت برسیم.این تیم  با حمایت می‌تواند همانطور که در این چند ساله ثابت کرده  بهترین تیم آسیا است نشان دهد برای چه بهترین  شده و می تواند در حضور رقبای بزرگ به موفقیت برسد. با این تیم اعتماد به نفس و پتانسیلی که در بازیکنان و کادر فنی خوب تیم ما وجود دارد، قطعا تیم ملی می تواند به نتایج مورد نظرش دست پیدا کند.

پس مردم می‌توانند خوشبین باشند...

به امید خدا. موفقیت دور از دسترس نیست فقط این تیم باید حمایت شود. همین.

در مورد حضورت در لیگ ایران هم صحبت کن...

حقیقتا گرفتن این تصمیم برای من سخت بود آن هم به خاطر برخی مشکلاتی که در فوتبال ایران داریم و متاسفانه هنوز هم وجود دارد.البته این  مشکلات را  از قبل می شناختم و از این شرایط دور نبودم و مطالعه کافی داشتم. این موضوعات را از دور پیگیری می کردم و می شنیدم و بالاخره تصمیم گرفتم که برگردم و روزی که برگشتم این مشکلات یک مقدار برقرار بود و خدا را شکر با همتی که مالک باشگاه تراکتورسازی در باشگاه و کادر فنی و اجرایی تیم انجام دادند مشکلات در حال حل شدن است.باشگاه ما یک باشگاه حرفه ای است و با توجه به بازیکنان جدیدی که جذب شده و با هدف بزرگی که تیم و باشگاه دارد باید خیلی تلاش کنیم که به موفقیت برسیم. مطمئنا این مهم در آینده رخ خواهد داد.

و صحبت آخرت در مورد حضور در لیگ ایران...

همانطور که گفتم این یک تصمیم بزرگ و مهم برای من بود که بعد از 12 ، 13 سال به فوتبال ایران برگردم. امیدوارم همانطور که با مطالعه و مشورت این تصمیم را گرفتم، اشتباه نکرده باشم.البته تا اینجا همه چیز خوب بوده و ان شاالله همینطور هم ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم