Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@07:36:08 GMT

همه عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۳۳۲۱

به گزارش وانانیوز، 

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه صبح‌گاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش که صبح دوشنبه در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش  برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره پاسخ نیروهای مسلح به تروریست‌های حمله تروریستی روز شنبه اهواز، اظهار کرد: کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز همان سرنوشت صدام و صدامیان نخواهند داشت و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می آید و همین عمل آنها باعث شد که عمر منحوس‌شان را به شدت کوتاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه عوامل دیگر این حادثه شناسایی شده‌اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

جانشین فرمانده نیروی زمین در پاسخ به پرسشی درباره دستور گرفتن عوامل تروریستی اهواز از سرویس های جاسوسی غرب خاطر نشان کرد: بعد از اتمام بررسی‌های دقیق، در زمانی مناسب از سوی مسئولان سیاسی این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
نعمتی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر طرح برخی اظهارات درباره  پائین بودن سطح امنیتی رژه اهواز اظهار کرد: در برگزاری مراسم‌های مختلف در سطح شهر، بخش‌های مختلف مسولیت‌هایی بر عهده دارند. این که تدابیر امنیتی دست کم گرفته شود، اینطور نیست و مسئولان مربوطه در حال بررسی هستند و قطعا اگر در داخل در جایی سستی صورت گرفته باشد، بررسی و برخورد خواهد شد. با عوامل خارجی نیز برخورد شدیدی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان