Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از شبکه خبری العالم، روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از کسانی که آنها را منابع امنیتی و منابع گروههای تندروی پاکستانی خواند، بدون ذکر نام ادعا کرد: "این منابع تایید کرده اند که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بعد از عبور از خاک ایران وارد ولایت ننگرهار در شرق افغانستان شده است".

روزنامه الشرق الاوسط در ادامه ادعای واهی خود به نقل از فردی که او را سرکرده یکی از گروههای پاکستانی خواند و خواست نامش فاش نشود، مدعی شد: "انتقال البغدادی - بعد از ورود چند صد نفر از عناصر گروه داعش به خاک افغانستان در طول شش ماه گذشته از طریق خاک ایران - صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"  

این فرد افزود: "اکثر عناصر داعشی که وارد افغانستان شده اند، هم اکنون در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان به سرمی برند".

این سرکرده گفت: "سازمان اطلاعات پاکستان تحرکات زیاد اعضای گروه داعش و تلاش آنها برای ورود به مناطق قبائل نشین پاکستان را رصد کرده است".

سرکرده گروههای پاکستانی افزود: "صدها عرب و غیر عرب از جمله کسانی هستند که وارد افغانستان شده اند. همه اینها از خاک سوریه بعد از پایان حضور آنها در آنجا در سال گذشته وارد افغانستان شدند".

این سرکرده گفت: "ماموریت آینده اعضای داعش، مانع تراشی در مسیر گروه طالبان برای رسیدن به قدرت در افغانستان و اختلاف افکنی بین پاکستان و افغانستان از طریق اجرای عملیات داعش در خاک افغانستان و پاکستان است".

این ادعاهای احمقانه در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران به همراه کشورهای عراق، سوریه و روسیه در از بین بردن داعش و پاکسازی کشورهای عراق و سوریه از داعش نقش اساسی و مهمی ایفا کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0- کویت 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا موفق به کسب پیروزی 3 بر یک برابر افغانستان شد و در دومین مسابقه به برتری 4 بر 2 مقابل بحرین رسید تا صدرنشین گروه D شود ولی شاگردان وحید شمسایی برای صعود به‌عنوان تیم نخست به دور حذفی نیاز به گرفتن امتیاز در جدال با کویت دارند؛ تیمی که یک برد و یک تساوی در دو دیار اخیرش داشته و می‌خواهد از ایران امتیاز بگیرد تا مانع از سقوط افغانستان شود.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند- بازی سوم
سالن: هوآ مارک ایندور (بانکوک)- ساعت 17:30
داوران: بنجاپول موچاروئنساپ (تایلند)؛ آن ران (چین)، آناتولی روباکوف (ازبکستان)، هیرویوکی کوبایاشی/ وقت نگهدار: فهد الحُسنی (امارات)

تیم ملی فوتسال ایران
سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال کویت
فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل
سرمربی: دیوید مارین اورتگا

در حاشیه

 استقبال بهتری از این بازی نسبت به دو بازی گذشته تیم ملی فوتسال ایران به عمل آمده است.

ملی پوشان فوتسال ایران شروع خوبی در این بازی داشتند و دو حمله جدی در همان ثانیه‌های نخست ایجاد کردند.

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد