Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@02:10:41 GMT

انفجار یک خانه در شیراز درپی نشت سیلندر گاز

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۳۵۸۷

انفجار یک خانه در شیراز درپی نشت سیلندر گاز

‌انفجار سیلندر ۱۱ کیلویی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان فروغی شیراز، ویرانی ساختمان و مصدومیت یک مرد جوان را در پی داشت.

خبرگزای ایسنا: ‌انفجار سیلندر ۱۱ کیلویی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان فروغی شیراز، ویرانی ساختمان و مصدومیت یک مرد جوان را در پی داشت.

‌به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲ مهر، وقوع یک انفجار در خیابان فروغی شیراز به مرکز ۱۲۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهکن فرمانده عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، گفت: انفجار در یک ساختمان مسکونی ویلایی حادث شده و براثر آن یک مرد جوان دچار سوختگی شده بود.

او اضافه کرد: براثر موج انفجار، دیوار‌ها و پنجره‌های این ساختمان به شدت آسیب و خسارت دیده است.

این آتش نشان افزود: نیرو‌های عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق ساختمان و ایمن سازی کامل محل حادثه در همان لحظات اولیه مصدوم را از ساختمان خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

آتش نشانان برای اطمینان از گرفتار نشدن افراد در زیر آوار ساختمان به جست و جوی قسمت‌های مختلف محل تخریب شده پرداختند که خوشبختانه مشخص شد هیچ کس در زیر آوار محبوس نشده است.

کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی و انفجار بر اثر جرقه برق اعلام کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نشت گاز سیلندر گاز انفجار خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد

علیرضا نظری در خصوص جزئیات  حادثه انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در گیلانغرب گفت: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد