Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری سعید علی حسینی به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابت های جهانی ۲۰۱۸ وزنه برداری به میزبانی ترکمنستان باقی مانده، به نظر می رسد تیم ملی ایران وضعیت خوبی از نظر نفرات باقی مانده در اردو ندارد.


در حالی که در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون مصدومیت علی حسینی به گوش می رسید، امروز رسما سرمربی تیم ملی اعلام کرده که او در مسابقات جهانی حاضر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین برخواه در خصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی، تمرینات ملی پوشان بزرگسال برای آمادگی هر چه بشتر جهت حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان از 16 شهریور ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد. بعضی از نفرات ناخواسته از تیم جدا شدند، بهداد سلیمی خداحافظی کرد و کیانوش رستمی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. همچنین ایوب موسوی و علی میری به دلیل مصدویت در اردوی این مرحله حضور پیدا نکردند و در نهایت سعید علی حسینی هم بعد از چند روز که در اردو حضور داشت اعلام کرد آسیب دیدگی دارد به همین دلیل از اردوی تیم ملی جدا شد و در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.


وی ادامه داد: از چند ماه قبل احتمال می دادیم در این شرایط قرار بگیریم به همین اساس نفراتی را از قبیل؛ امیر حقوقی و رضا بیرالوند را به اردو فرا خواندیم و همایون تیموری هم پس از چند روز از آغاز هفتمین مرحله اردوی تیم ملی به تمرینات اضافه شد. چون سعی داریم با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت کنیم تغییراتی را در تیم ایجاد کردیم.


سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین مهلت برای اعلام اسامی 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی ترکمنستان تاکید کرد: هم اکنون 12 ملی پوش در اردو حضور دارند و این نفرات تا آخرین شانس حضور در مسابقات را دارند. آخرین فرصت اعلام لیست 12 وزنه بردار اصلی و رزرو (جایگزین) پایان این هفته است تا به فدراسیون جهانی اعلام کنیم. ولی ترکیب اصلی (10 نفره) چند روز قبل از اعزام به عشق آباد مشخص می شود.

 


با این وضعیت از میان نفراتی که در بازی های آسیایی ترکیب تیم ملی را تشکیل می دادند، ۵ نفر هم اکنون در اردو نیستند و فقط ۳ نفر دیگر یعنی سهراب مرادی، علی هاشمی و محمدرضا براری در جمع اردونشینان حاضر هستند.


بنابراین با توجه به حضور نفرات جوان تر فقط ایران می تواند روی مدال سهراب مرادی حساب بازکند و شاید علی هاشمی و براری نیز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم امیدهایی داشته باشند.


این در حالی است که ایران سال گذشته به عنوان قهرمانی جهان رسیده بود و برای تکرار این عنوان با توجه به بازگشت تیم های قدرتمند مثل روسیه، چین و قزاقستان بعد از محرومیت کاری سخت و تا حدودی غیرممکن پیش رو دارد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است