Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اتلتیکو مادرید خود را یکی از مقصران اصلی در حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا سال گذشته دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا، آنتوان گریزمان در یک مصاحبه اختصاصی با تله فوت درباره تصمیمش بر ماندن در اتلتیکو مادرید و قرارداد امضا نکرده با بارسلونا، هدف‌ها و چالش‌هایش فصل گذشته اتلتیکو و حذف زود هنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم فرانسوی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا امسال می‌خواهیم نسبت به سال گذشته بهتر شویم چون در آن زمان نتوانستیم  به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم (اتلتیکو مادرید نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و از مشکل گلزنی رنج می‌برد. این تیم برابر قره‌باغ نتوانست در دو بازی رفت و برگشت گلزنی کند). من یکی از مقصران اصلی در صعود نکردن تیممان بودم چون از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداشتم.

مهاجم شماره "هفت" قرمز و سفید پوشان در سال ۲۰۱۸ توانست به همراه فرانس قهرمان جهان و با اتلتیکو مادرید فاتح لیگ اروپا و سوپر جام اروپا شود. او درباره بهترین سال خود از لحاظ کسب جام اظهار کرد: حقیقت دارد که بهترین سال من بود. دو فینالی که چند سال پیش از دست داده بودم را گذراندم و توانستم در دیدارهای نهایی این سال طعم قهرمانی را بچشم.

گریزمان در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد اتلتیکو مادرید را ترک نمی‌کند. او در مورد قرارداد امضا نکردن با بارسلونا اظهار کرد: همسرم اریکا نقش مهمی در ماندنم داشت. سخت‌ترین تصمیم دوران ورزشی‌ام را گرفتم. در برخی از لحظات در شرایط خوبی قرار نداشتم. با همسرم صحبت کردم اما او نیز مانند پدر و مادرم از تصمیم قطعی‌ام خبر نداشت به همین خاطر من را سه صبح از خواب بیدار کرد و در این باره از من سوال پرسید، تصمیم خیلی سختی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب باید در ورزشگاهی که هنوز فتح نشده، پیروز شود یا حداقل مساوی کند و در ضربات پنالتی موفق به صعود شود. 

استادیوم اتحاد، سنگر سیتی است که از 19 نوامبر 2018 تاکنون شاهد باخت تیمش در بازی های لیگ قهرمانان اروپا نبوده است. 

در بازی مرحله گروهی مقابل تیم المپیک لیون که در آن زمان فرلاند مندی را در ترکیبش داشت، با گل های کورنت و فکیر 1-2 برابر میزبانش سیتی پیروز شد. جالب اینکه آن مسابقه را دانیله اورساتو قضاوت می کرد که داور بازی چهارشنبه سیتی و رئال مادرید نیز خواهد بود.

از آن زمان تا کنون، تیم آبی‌پوش شهر منچستر 30 بازی چمپیونزلیگی را در ورزشگاه خود انجام داده که رکورد قابل توجه 28 برد و تنها دو تساوی را ثبت کرده است. هیچ تیمی نتوانسته به اتحاد هتک حرمت نمی کند حتی رئال مادرید که در دو سال اخیر دو شکست را در این ورزشگاه تجربه کرده است. 

سال قبل برتری 4-0 به سود شاگردان گواردیولا در نیمه نهایی باعث شد انگلیسی ها به دومین فینال تاریخ خود در لیگ قهرمانان راه یابند و در نهایت موفق به کسب جام شدند.

آن شکست سومین شکست متوالی رئال مادرید در زمین سیتی بود. در فصل 22-2021، بازهم در نیمه نهایی، سیتی میزبان بازی رفت بود و در یک بازی به یادماندنی با نتیجه 4-3 پیروز شد. رئال مادرید در سه نوبت توانست فاصله را کم کند: وقتی که بازی 2-0، 3-1 و 4-2 بود. این مقدمه ای برای چندمین معجزه رئال در آن دوره لیگ قهرمانان اروپا بود. برتری 3-1 در برنابئوی آتشفشانی با داوری اورساتو حکم صعود رئال به فینال را امضا کرد.

اولین شکست رئال در ورزشگاه سیتی در تاریخی غیرمعمول برای یک بازی رسمی، یعنی در 7 آگوست رخ داد. سال 2020 بود که جهان در همه گیری وحشتناک کرونا فرو رفت. 

بازی رفت در فوریه برگزار شده بود و در یکی از آخرین بازی هایی که با حضور تماشاگران روی سکوها برگزار شد. آنجا سیتی در برنابئو 1-2 پیروز شد. در بازی برگشت که زیدان مربی رئال بود، هازارد در جناح چپ حمله بازی کرد و وینیسیوس نیمکت نشین شد. آنها بار دیگر با نتیجه 2-1 شکست خوردند، اگرچه تا دقیقه 68 هنوز شانس هایی داشتند، تا اینکه گابریل ژسوس از دومین اشتباه فردی جدی رافا واران استفاده کرد و انگلیسی ها را به طور قطعی پیش انداخت.

قبل از آن سه شکست متوالی، رئال دو بار به اتحاد رفته بود و با دو تساوی با خانه برگشت

اولین بازی آنها در این ورزشگاه با تساوی 1-1 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 13-2012 بود. در واقع، این تنها زمانی بود که رئال مادرید به پیروزی در زمین سیتی بسیار نزدیک شد. آنها در دقیقه 10 توسط بنزما پیش افتادند، اما آگوئرو با یک پنالتی در آخرین دقایق، بازی را به تساوی کشاند. تساوی مانع از صعود رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی نشد ولی به کار سیتی برای صعود نیامد. در گروهی که دورتموند و آژاکس نیز حضور داشتند.

در فصل 16-2015، رئال مادرید و سیتی دوباره با هم روبرو شدند، اما در نیمه نهایی. بازی رفت در منچستر بدون گل شد ولی در بازی برگشت، گل بیل البته با کمک فرناندو، باعث صعود رئال به فینال شد. دومین فینال بین رئال و اتلتیکو که برای رئال یازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ را به همراه داشت.

فردا شب رئال مادرید می خواهد برای اولین بار در تاریخش در اتحاد برنده شود. البته که برای پادشاه چیزی غیرممکن نیست ولی واقعا می‌توان این سیتی را شکست داد؟

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم