Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با حفظ سمت به‌عنوان مجری پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تبدیل پنج دانشگاه و واحد پژوهشی کشور به تراز بین‌المللی و طراحی و پیاده‌سازی نظام آمایش آموزش عالی و پژوهش به‌منظور مأموریت گرا کردن فعالیت‌های مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم وزیر علوم،تحقیقات و فناوری آمده است: به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و با استناد به تصویب‌نامه شماره ۲۹۸۶۸مورخ ۹ خردادماه ۱۳۹۷ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به‌موجب این حکم به سمت مجری پروژه‌های مصوب تبدیل پنج دانشگاه و واحد پژوهشی کشور به تراز بین‌المللی و طراحی و پیاده‌سازی نظام آمایش آموزش عالی و پژوهش به‌منظورمأموریت گرا کردن فعالیت‌های مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشورمنصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: انتظار می‌رود طرح‌ها در چارچوب منشور تدوین، برنامه عملیاتی آنها طبق زمان‌بندی اجرا و اقدامات به‌طور مستمر به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.

در پایان حکم آمده است: بدین منظور، کلیه معاونت‌ها و مدیران وزارت متبوع و دستگاه‌های تابعه به نحو بایسته همکاری و هماهنگی خواهند کرد.امید است با عنایت و توفیق الهی و تلاش جناب‌عالی و همکاران محترم اهداف طرح‌ها تحقق یابد.

انتهای پیام/

188 / 167 وزیر علوم منصور غلامی مجری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه آموزش شریعتی نیاسر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم منصور غلامی مجری پروژه های اقتصاد مقاومتی حوزه آموزش شریعتی نیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و آموزش، یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است.

صرافی نوبیتکس در راستای برطرف کردن نیاز آموزشی کاربران بازار رمزارز، پلتفرم آموزشی با عنوان «آکادمی نوبیتکس» را با هدف آموزش افراد برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی، ایجاد کرده است.

آکادمی نوبیتکس با ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی، نقش مهمی در کاهش چالش‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به این حوزه ایفا می‌کند. این پلتفرم بر آن است تا با ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، علاوه بر آماده کردن آنها برای موفقیت در این بازار پرهیجان، دانش فنی افرادی را که علاقمند به صنعت بلاکچین و رمزارز هستند نیز ارتقا دهد.

به سوی آگاهی و دانش

آکادمی نوبیتکــس از نیمــه ســال 1402 در پاســخ به نیــاز جامعه برای گســترش آگاهی و آمــوزش رایگان در حــوزه کریپتو راه‌اندازی شــد. هدف آکادمی نوبیتکس دسترس‌پذیر کردن آموزش با کیفیت و متنوع برای علاقه‌مندان کریپتو است.

این پلتفرم به صورت تخصصی و حرفه‌ای، مباحث مربوط به بلاکچین و رمزارز را آموزش می‌دهد.

بحث و بررسی‌ تخصصی سوژه‌های روز دنیای رمزارزها تا آموزش تحلیل و ترید به زبان ساده از موضوعاتی است که به نوبت دستمایه ساخت ویدئوها و وبینارهای آکادمی نوبیتکس قرار می‌گیرد.

در این آکادمی، تمامی محتواها و دوره‌های آموزشی با دقت بالا طراحی شده‌اند و به صورت مرتب و منظم بروزرسانی می‌شوند تا کاربران بتوانند همواره از آخرین توسعه‌ها و نوآوری‌های حوزه رمزارزها مطلع باشند. علاوه بر این، با توجه به تنوع سطح دانش و تجربه کاربران، محتواها در سطوح مختلفی از ساده تا پیشرفته ارائه شده است تا همه بتوانند به صورت کاملاً شخصی‌سازی‌شده از آن‌ها بهره‌مند شوند.

سمفونی آموزش و آگاهی در دنیای رمزارز

با گذشت کمتر از یک سال از شروع به فعالیت پلتفرم آموزشی نوبیتکس، تا به حال 51 ساعت محتوای آموزشی در قالب 14 وبینار، هفت کارگاه آموزشی و چهار دوره آفلاین در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه  قرار گرفته است.

آکادمی نوبیتکس به‌عنوان یکی از منابع اصلی آموزشی در این زمینه شناخته می‌شود و کاربران می‌توانند با صرف زمان کوتاهی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم کریپتویی آشنا شوند و از این طریق، درک بهتری از این بازار متغیر و پویا پیدا کنند.

در حال حاضر بیش از 200 هزار مخاطب، محتواهای آموزشی این آکادمی را دنبال می‌کنند که به این ترتیب، آکادمی نوبیتکس به عنوان یکی از مراجع اصلی آموزش در این حوزه شناخته شده است.

آموزش‌های صحیح و اصولی به کاربران بازار ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد که قبل از سرمایه‌گذاری، با مفاهیم و ابعاد پرپیچ‌و‌خم این بازار آشنا شوند. این روش باعث می‌شود که کاربران با دید بازتر و اطلاعات بیشتر، برای ورود به بازار رمزارزها اقدام کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

ویدئوهای آموزشی را در آکادمی نوبیتکس و مطالب آموزشی در زمینه رمزارزها را در مجله نوبیتکس مطالعه کنید. نوبیتکس اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است.

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )