Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در پی حادثه تروریستی اهواز و شهادت جمعی از رزمندگان و همشهریان اهوازی در رژه نیروهای مسلح در اهواز ، زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی این حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء  عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست پلید استکبار با اقدامی شوم و توسط ایادی مزدورشان فرزندان برومندی از خوزستان عزیز و با صلابت را در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در میان نمایش اقتدار و عظمت نیروهای ولایت مدار را به خاک و خون کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جانسوز جمعی از هم استانی های عزیز را به ملت شریف خوزستان و تمامی خانواده های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای معزز علو درجات مسالت دارم.

انتهای پیام/م

پیام تسلیت مسئولان در پی حادثه ترور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان