Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:48:39 GMT

همواره یاور و حامی انقلاب باشید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۲۴۲

همواره یاور و حامی انقلاب باشید

شهید حسنوند، در وصیت نامه خود با بیان اینکه یاد خدا و قرائت قرآن قلب خود را تسکین می دهد، آورده است: در برابر توطئه های دشمنان یاور و حامی انقلاب باشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد؛ علی اسدالله حسنوند، در 1334 در یکی از روستا های توابع شهرستان الشتر بنام بتکی دیده به جهان گشود و درکانون گرم خانواده ای مومن ومذهبی پرورش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مقطع ابتدایی را در روستای دو آب علیشاهی گذراند و مقطع متوسطه و سپس برای ادامه تحصیل به شهرستان خرم آباد آمد و تحصیلات خود رادر این شهر به اتمام رسانید.

 

شهید در سال 1356 به سربازی رفت و خدمت سربازی را در جوار امام رضا گذرانید.

 

بعد از اتمام دوره سربازی در بانک استخدام شد و چند ماه کار در بانک به دلیل تلاش برای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین دعوت به حجاب و بی توجهی رئیس بانک و کارکنان ازخدمت در بانک استعفا داد.

 

وی سپس به شغل معلمی روی آود و با پیروزی انقلاب اسلامی مدتی سرپرستی کمیته امداد در شهرستان الشتر را به عهده گرفت.

 

عده اي از محصلين را مي برد و اما خودش چنان نيروي در وجودش بود براي جبهه و جنگ هر سال در خدمت سپاه در خط مقدم حضور پيدا ميكرد و در اواخر زندگيش مسئول گزينش آن بخش در خرم آباد شد.

 

در اين شغل بسيار مهم و وجداني احساس ناراحتي مي كرد بارها مي گفت بايد حضرت علي (ع) قضاوت كند بداند كدام شخص خوب است و كدام لياقت اسلام را ندارند.

 

اسدالله حسنوند، با شروع جنگ تحمیلی بارها خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل رسانید.

 

 

وی بارها در میادین جنگ و نبرد حق علیه باطل شرکت کرد و با روحیه ای بالا و شجاعتی وصف ناپذیر ایثار و رشادتهای فراوانی از خود نشان داد.

 

این سردارشهید در حمله والفجر 6 در تاریخ 3 اسفند سال 62در حمله چزابه به عنوان آرپی چی زن به قلب دشمن تاخت و درمصاف با دشمن بعثی در منطقه چزابه به درجه رفیع شهادت نائل آمد به آرزوي خود رسيد.

 

برادر شهید در نقل خاطره ای از شهید اسدالله حسنوند، گفت: وی زندگيش عبادت و جنگ و جبهه بود، مي گفت اگر بدانم صد سال ديگر شهيد مي شوم از حال خوشحالم تا آن صد سال برسد.

 

وی با بیان اینکه اسدالله تعداد هفت 7 مرتبه در حمله ها خط شكن بوده است و شركت داشته است، افزود: هر موقع اطلاع پيدا مي كرد نزديك حمله كردن است از زيربار مسئوليت شانه خالي مي كرد و خودش را به جبهه مي رساند.

 

برادر شهید، با بیان اینکه شهيد حسنوند درعملیات آبادان-خرمشهر شركت داشت، اظهار داشت: وی در عملیات هويزه، جزيره مجنون، سوسنگرد،حمله والفجر يك و دو و عمليات خيبر شرکت داشتند.

 

همرزم شهید، هم در نقل خاطره ای از رشادت های شهید، با بیان اینکه اسدالله در حمله ها خط شکن بودند، گفت: روز عملیات به همراه عده ای که غالب محصلین وی بودند و گلوله آرپیچی را حمل می کردند در حال جنگیدن با دشمن بود.

 

وی افزود: بعد از رشادت های این دلاور در میدان جنگ در به شهادت رسید و پیکر وی در میدان ماند.

 

برادر شهید، افزود: زماني كه سرپرست دبيرستان بود آماده شده بود به جبهه برود، ماه رمضان بود، اسدالله از بخش به خرم آباد آمدند چون خانه اش در خرم آباد پيش پدر و مادرش بود.

 

وی تصریح کرد: آن شب كه به خانه آمده بود، برای صرف سحري بلند نشد مادر نگران شد و با خود تکرار می کرد اسدالله نمی شود یک روز را روزه نگیرد حتما دلیلی دارد و خود به اتاق اسدالله رفت و وی را بیدار کرد.

 

برادر شهید با بیان اینکه اسدالله بیشتر مواقع پنهان از مادر به جبهه می رفت، ابراز کرد: يادم هست آن شب اسدالله  کمی کنار مادر نشست وساعت 3 الي 4 بود از خانه بيرون رفت.

 

وی ادامه داد: اسدالله آن شب با رفتن از خانه به مسجد می رود و می خوابد وفردا هم از همان مسجد راهی جبهه شد.

 

برادر شهید، افزود: در یکی از عملیات شركت دارد يكي از رفقاي خوبش در ميدان جنگ جنازه اش مي ماند و مادر همان پسر شهيد مي آيد پشت خط مي گويد من جنازه فرزندم را مي خواهم.

 

وی افزود: اسدالله پس از صحبت های مادر شهید در زیرگلوله دشمنان وارد ميدان شد و  پیکر دو شهید را در زير خاك پيدا مي كند و در شرایط سخت پیکرها را حمل می کند.

 

برادر شهید، ادامه داد: وقتي كه ايشان در ميدان مانده و شهيد شدند همان زن از فرزندانش مي خواست برويد همچنان او برادر شما را آورد.شما هم پیکر شهید را از میدان برگردانید.

 

وی افزود: برادر شهیدم در كمك كردن به افراد نیازمند و بي بضاعت و يتيم دريغ نداشت.

 

برادر شهید، در ادامه با بیان اینکه در یکی از عملیات ها یکی از رزمندگان به تعداد هفت روز در خط مقدم می ماند و مجروح می شود، افزود: اسدالله بعد از هفت روز با شجاعت و شهامت برای نجات این رزمنده به دل دشمن می زند و وی را نجات می دهند.

 

وصیت نامه شهید اسدالله حسنوند

 

تقوی ملکه ای است که صاحب خودرا اززیاده روی وهرج ومرج و هوس های زودگذرحفظ کرده واورا به سوی هدفی معین و مشخص پیش می برد و نمی گذارد که او درمسیرخودرا باانحرافاتی روبه رو شود.

 

شک نیست که هرانسان متعهد و مشمول خواه ناخواه باید اصولی درزندگی خود اخذ نموده و ازآن اصول و قواعد پیروی کند.

 

همواره یاور انقلاب باشید و  فرزندانم می خواهم همواره حامی انقلاب باشند، و چهار خصلتي كه پدرتان داشته شما هم داشته باشيد.

 

حمایت از انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و یکپارچگی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

این چهار خلصت پرهیز از دروغ گویی، زنا، غیبت و رعایت حلال و حرام است.

 

هميشه اوقات قرآن بخوانید و نهج البلاغه مطالعه كنند ودر مواقع ناراحتی همواره با یاد خدا و قرائت قرآن قلب خود را تسکین دهید.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح محرم دفاع مقدس ماه محرم حمله تروریستی اهواز آیت الله خامنه ای عاشورا توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی تصاویری از حضور سامی بیگی، عضو سابق گروه «بلک‌کتس» در «امی گالا» که مراسمی مربوط به مد و فشن است منتشر شده و ظاهرا این خواننده جایزه‌ی ستاره شب مراسم را نیز از آن خود کرده است. صفحه «طراحان لباس» نیز به این سوژه پرداخته و در بررسی استایل او در این مراسم نوشته: امی گالا، ایونتی در فشن، ۴ سال است که در فستیوال سیتی دبی به مدت دو روز برگزار می‌شود. در این مراسم ستاره‌های زیادی از جمله طراحان لباس مطرح، اینفلوئنسر‌های فعال در زمینه میکاپ و فشن، طراحان اکسسوری و جواهر و... حضور پیدا می‌کنند.

اوت‌فیتِ سامی بیگی در امی گالا ۲۰۲۴

این خواننده با دو لوکِ مختلف در این ایونت حاضر شد. لوکِ اول کت و شلوار سفید با پترن راه‌راه بود که با یک جفت کتانی تکمیل شده. مدل کفش و لباسِ زیر کت، استایل را به سمت اسمارت کژوال برده بود.

دومین لوک رسمی‌تر و شاملِ کت زرشکی رنگ مخمل با تزئیناتی در قسمت یقه و آستین بود. این اوت‌فیت هماهنگیِ بیشتری با فضای پر زرق و برق مراسم داشت.

در هر دو لوک اکسسوری‌هایی مثل گردنبند و انگشتر به چشم می‌خورد که بخشی از استایل شخصی این خواننده هستند و با دقت به استایل این خواننده می‌توان فهمید که به کفش‌های طرح‌دار علاقه زیادی دارد و استفاده از این مدل کف‌ها را در هر دو اوت‌فیت خود لحاظ کرده است.

سامی بیگی؛ ملغمه‌ای از محبوبیت و شیطنت.

اما نکته‌ای که در حاشیه انتشار تصاویر او خیلی برجسته شده، واکنش‌هایی‌ست به استایل او، که همواره محل بحث کاربران بوده. اغلب کاربران معتقدند که این استایل فقط به او می‌آید و دیگران هم حق نزدیک شدن به چنین استایلی را ندارند و عموم صحبت‌ها روی جنبه‌ی «کراش بودن» او می‌گذرد. در واقع ظاهرا سامی بیگی به نوعی محبوب دل عده زیادی دختران سرزمین است و فارغ از حرفه خوانندگی با استایلش توانسته از دیگر هم‌قطارانش پیشی بگیرد. به هر حال تیپ و استایل سلیقه‌ای‌ست و برخی نیز سامی بیگی را بیشتر از بقیه می‌پسندند. یک نکته درباره کاراکتر سامی بیگی که خیلی بحث ایجاد کرده، این است که برخی پسر‌هایی با این استایل را پسر‌های متعهدی نمی‌دانند و اعتقاد دارند، پسری که استایل این شکلی دارد، پرس متعهدی نیست، برخی از پسر‌ها هم به! کنایه می‌گویند دختر‌ها پسر‌های این شکلی که متعهد نیستند را بیشتر دوست دارند، از آن بحث‌های خاله زنکی تمام نشدنی

حالا و به همین بهانه قصد داریم به سراغ چند سلبریتی با متفاوت‌ت‌ترین استایل‌های ممکن برویم که در ادامه می‌خوانید:

خب صابر ابر سلطان استایل‌های جنجالی‌ست. او همواره تلاش می‌کند از سخت‌ترین راه‌ها به نقطه ایده آل خود در پوشش برسد، اما خب هیچ‌وقت اوت‌فیت‌هایش مورد وثوق مخاطبان نبوده و در تصاویری که از او به یاد داریم همواره با نوعی تشکیک روبروییم که نکند شاید ما اشتباه لباس می‌پوشیم و اصلا صابر ابر در درست‌ترین نقطه ممکن ایستاده باشد!

اما درباره نوید محمودزاده موضوع کمی منطقی‌تر است. سبک پوشش‌های او همواره مخالفینی سر سخت را به دنبال دارد که به هیچ وجه از این نوع پوشش حمایت نمی‌کنند و همواره سعی در نقد این سبک دارند. نوید محمدزاده با استفاده از لباس‌های خاص تلاش می‌کند بخش بیشتری از اخبار را به خودش اختصاص دهد و این موضوعی است که هر سلبریتی به آن توجه می‌کند. شاید استدلال محمدزاده این باشد که چنین پوشش‌هایی کمک به دیده شدن لباس‌های خاصی‌ست که می‌توانند در طول زمان به لباس‌های عادی ما تبدیل شوند. کسی چه می‌داند؟

شاید درباره رهام هادیان باید مسعود فراستی می‌بود و با چند اصطلاح منحصر به فردش او را نقد می‌کرد، اما درباره امیر مقاره و البته با احترام به تمام هواداران این بند موسیقی باید گفت که هنوز یادمان هست روزی فاز BTS بودن برداشته بود و همان موقع هم یادآور شدیم که کپی کردن به معنای پیشرو بودن نیست. شما هم BTS نیستی جناب و البته که ما هم هوادار سرسخت این گروه کره‌ای نیستیم فقط خواستیم یادآوری کنیم که در کجا ایستاده‌اید.

خب رامین رضاییان از معدود میلیاردی‌بگیرهایی‌ست که خروجی کارش واقعا فوتبال است و به لحاظ فنی یک سر و گردن بالاتر از لیگ ایران هم هست، اما نکته‌ای که همیشه درباره رامین بیرون از زمین فوتبال شتوی ذوق می‌زند، انتخاب لباس‌هایش است! به هر حال رضاییان چهره جوان‌پسندی دارد و همچنین اندام ورزیده‌اش مستعد این است که یک پسر شیک و خوشپوش را در فوتبال ایران به معرض نمایش بگذارد، اما خب او ترجیح می‌دهد از درب دیگری وارد دنیای مد شود و این سلیقه‌اش نیز برای ما محترم است!

کاربران درباره سامی بیگی چه می‌گویند؟

کاربری به نام خوشنویس چراغ اول را روشن کرده: به خدا اگه همین تیپ‌ها رو ما می‌زدیم هزاربار کنسل می‌شدیم، اما ایشون گویا فرق داره.

این توئیت بازخورد زیادی داشت، به خصوص دختران که شاید از انتشارش کمی هم شاکی شده باشند:

پانته‌آ در پاسخ نوشته: شما با چه منطقی خودتون رو با سامی بیگی مقایسه می‌کنید آخه برادر؟

حس میکنم همه دخترای توییتر باهم بستن واسه سامی اکلیل برینن به من نگفتن

اسلحه: حس می‌کنم همه دختران سرزمین با هم قرار گذاشتن برای سامی غش و ضعف برن.

رها: به طرز عجیبی این پسر شیرینه با اینکه ابدا تایپش رو نمی‌پسندم!

اما غزال این فضا را شکسته: فکر کنم من تنها دختری‌ام که از این مرد متنفره. نه استایلش جذابه نه اکت‌هاش. درباره موزیکش هم نظری ندارم؛ و در نهایت نیکو: دوستان پول! پول تمام تعاریف رو عوض می‌کنه. تاکید میکنم تمام تعاریف رو می‌تونه عوض کنه!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • حمله پلیس فرانسه به دانشجویان حامی فلسطین
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین