Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:42:30 GMT

کنگره حزب اعتماد ملی روز جمعه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۲۵۷

کنگره حزب اعتماد ملی روز جمعه برگزار می شود

تهران-ایرنا- سخنگوی حزب اعتماد ملی از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی در روز جمعه - ششم مهرماه - خبر داد و گفت: «رسول منتجب نیا»، «محمود رئوفی»، «حمید رضا کارگر» و «محمد حسین علی اصغری» چهار عضو شورای مرکزی در این کنگره شرکت نمی کنند.

«اسماعیل گرامی مقدم» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: پس از اینکه کمیسیون ماده 10 احزاب به کنگره دوم حزب اعتماد ملی که 15 تیرماه ایراد گرفت و خواستار انتخاب اعضای شورای مرکزی با رای مخفی شد، این موضوع به اطلاع دبیرکل حزب اعتماد ملی رسید و وی هم «الیاس حضرتی» را مسئول برگزاری کنگره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: 26 استان تاکنون برای حضور در کنگره روز جمعه اعلام آمادگی کرده اند و در این راستا 300 عضو حق رای از استان های مختلف شرکت می کنند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی یادآور شد: 10 کمیته، 10 شاخه و پنج دفتر به همراه اعضای شورای مرکزی فعلی (به جز چهار نفر) مدارک خود را برای حضور در این جلسه ارسال کرده اند و تاکنون 570 کارت آماده شده است.
گرامی مقدم اظهار داشت: بررسی صلاحیت نامزدها برای کسب کرسی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از روز شنبه 31 شهریورماه تا فردا (سه شنبه) ادامه دارد و فردا از ساعت 16 ستاد برگزاری کنگره، صلاحیت آنها را مورد بررسی قرار می دهد.
وی یادآور شد: فقط منتجب نیا، رئوفی، کارگر و علی اصغری از اعضای شورای مرکزی فعلی در کنگره حزب اعتماد ملی شرکت نمی کنند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: دبیرکل از همه اعضای حزب اعتماد ملی دعوت کرده است که در این جلسه حضور یابند تا با تطبیق اساسنامه این انتخابات به شکل قانونی برگزار شود.
سیام**3202**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حزب اعتماد ملي احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود