Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:41:16 GMT

روایت تنها عکاس زن بازی نساجی - استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۲۸۳

روایت تنها عکاس زن بازی نساجی - استقلال

دیدارهای خانگی نساجی مازندران همچنان سوژه اصلی پوشش تصویری عکاس خانم فوتبال ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، پریسا پورطاهریان بعد از تجربه موفقی که در ثبت تصاویر دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ترکیه داشت، شروع به عکاسی از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران کرد و با وجود محدودیت‌هایی که داشت، مکان‌هایی خارج اما مشرف به زمین‌های فوتبال استادیوم‌ها برای خود در نظر گرفت تا بتواند به حرفه‌ای که به آن علاقه‌مند است، بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عکاس جوان نخستین بار در فصل جدید به پشت بام یکی از منازل قائم‌شهر رفت و تصاویر زیبایی از دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به ثبت رساند و بعد از آن هم مسابقه نساجی و پارس جنوبی جم را پوشش داد ولی حوزه کاری او تنها به شمال کشور ختم نشد و پورطاهریان دیدار هفته پنجم سایپا و پارس جنوبی که در استادیوم پاس قوامین تهران برگزار شده بود را عکاسی کرد.

 

پورطاهریان در حساس‌ترین دیدار خانگی این فصل نساجی مقابل استقلال هم اخیرا برگزار شد نیز در جایگاه همیشگی خود که روی پشت بام منزل مجاور همسایه‌های معروف نساجی که از بالای داربست بازی را می‌دیدند، حضور یافت و مثل دفعات قبل تصاویر زیبایی به ثبت رساند.

 

فریادهای وینفرد شفر و جواد نکونام در کنار خط طولی، ورود داوران به زمین، یک دقیقه سکوت تیم‌ها قبل از شروع مسابقه، درگیری‌ها و تنش‌های داخل میدان بازیکنان، حرف‌های در گوش نکونام و منتظری، حضور گسترده عکاسان در این مسابقه، استقبال چشمگیر تماشاگران یک دست قرمزپوش نساجی و ... ازجمله سوژه‌هایی بود که پورطاهریان تصاویر آنها را ثبت کرد که این عکس‌ها را در زیر می‌بینید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این تصویر هم نشان می‌دهد که پورطاهریان از چه جایگاهی و بالاتر از داربست‌ها مشغول گرفتن تصاویر دیدار حساس نساجی مازندران و استقلال تهران است:

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع حریف استقلال رباط داد

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی باید روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود و دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت که در آستانه این بازی با بدشانسی بزرگی مواجه شد و مدافع میانی بلند قامت خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

امیر شبانی که در نقل و انتقالات زمستانی پس از فسخ قراردادش با پیکان تصمیم به حضور در شمس‌آذر قزوین گرفت و در دیدارهای اخیرشان در ترکیب بود، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد و با این شرایط حداقل 6 ماه از میادین دور شد.

این مدافع 25 ساله که در دور برگشت لیگ برتر در 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین به میدان رفت، در دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان به دلیل آسیب دیدگی در زمان فرود روی زمین نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 58 با برانکارد از زمین بیرون آمد و حالا مشخص شد با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

شبانی که تجربه بازی در پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی، ذوب‌آهن و پیکان را هم دارد، پس از انجام 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین از ادامه حضور در لیگ برتر محروم شد.

دیگر خبرها

  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار حسین حسینی و مرادمند به کمیته اخلاق