Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@06:54:36 GMT

الجزائرحمله‌تروریستی‌اهواز رامحکوم‌کرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۳۰۹

سخنگوی وزارت خارجه الجزائر حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را محکوم کرد. ناطقان: «بن علی شریف» سخنگوی وزارت خارجه الجزائر دیشب تأکید کرد که «ما به شدت حمله به رژه نظامی در اهواز را محکوم می‌کنیم.»
شریف همچنین این حادثه تروریستی را به ملت ایران و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و برای زخمی‌های این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر گزارش خبرگزاری الجزائر، سخنگوی وزارت خارجه این کشور همچنین بر مخالفت کشورش با خشونت با هر دلیل و انگیزه‌ای که باشد، تأکید کرد و همه ارکان جامعه جهانی را به ضرورت اتحاد برای مقابله قاطعانه با تروریست و نابودی آن در هر مکانی فراخواند.
صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.
دبیرکل سازمان ملل متحد، جنبش‌های حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، انصار‌الله یمن، دولت افغانستان، عراق، عمان، بولیوی، نروژ، اسپانیا، کویت، قطر و ترکیه و چندین کشور دیگر این حمله تروریستی را محکوم کرده‌اند. منبع: فارس برچسب ها: وزارت خارجه الجزائر ، حمله تروریستی ، اهواز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزارت خارجه الجزائر حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفرای ایران در بلژیک و جمهوری چک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بلژیک و جمهوری چک در واکنش به حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی سفرای کشورمان را احضار کردند.

وزارت خارجه بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که در پی حمله ایران به تل‌آویو، سفیر ایران در این کشور را احضار کرده است.

«حجه لهبیب» وزیر امور خارجه بلژیک در بیانیه ای مدعی شد که این حمله ثبات منطقه و مردم را به مخاطره می اندازد.

وزیر خارجه بلژیک از همه طرف‌ها خواست بیشترین خویشتنداری را به کار بگیرند.

وزارت خارجه جمهوری چک نیز امروزاعلام کرد که سفیر ایران را در خصوص حمله این کشور به رژیم صهیونیستی احضار کرده است.

پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، یکی از سخنگویان وزارت خارجه آلمان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد وزارت خارجه این کشور سفیر ایران در برلین را احضار کرده است.

کد خبر 6079213

دیگر خبرها

  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آن‌ها فقط به فکر منافع خودشانند
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • مالزی حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی
  • احضار سفرای ایران در بلژیک و جمهوری چک
  • این کشوراروپایی هم سفیر ایران را احضار کرد
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • بیانیه وزارت خارجه چین درباره حمله ایران
  • چین: تشدید تنش‌ها نتیجه جنگ غزه است
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند