Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:13:28 GMT

تشدید درگیری‌ها در لیبی 1220 خانواده را آواره کرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۴۴۴

تشدید درگیری‌ها در لیبی 1220 خانواده را آواره کرد

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ سازمان بین‌المللی مهاجرت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت؛ 1220 خانواده لیبیایی متشکل از 6100 نفر ظرف  48 ساعت از مناطق درگیر در جنوب طرابلس گریخته‌اند.

در این گزارش آمده: تعداد خانواده‎هایی که از 26 آگوست مصادف با 4 شهریورماه و آغاز خشونت در طرابلس تاکنون آواره شده‎اند به 5 هزار و 65 خانواده می‌رسد که به شهرهای زلیتن، بنی ولید، مصراته، عزویه، قصرالأخیار، ترهونة، تاگورا، و شهرک‌های گرابولی و سوانی که از امنیت بیشتری برخوردار هستند، سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ طرابلس پایتخت لیبی از روز 26 آگوست مصادف با 4 شهریورماه شاهد درگیری‌های مسلحانه میان شبه نظامیان و نیروهای ارتش دولت وفاق ملی لیبی است.

براساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت دولت وفاق ملی این درگیری‎ها تاکنون 115 کشته، 383 زخمی و 17 کفقود به دنبال داشته است.

همچنین، یک منبع امنیتی لیبی دیروز یکشنبه اعلام کرد که درگیری‌ گروه‌های مسلح با سلاح سنگین در اطراف مقر مخازن نفت شرکت بریقه واقع در جاده فرودگاه طرابلس، ازسر گرفته شده و این درگیری‌ها بین گردان طرابلس و یک گردان وابسته به عملیات پاکسازی طرابلس به فرماندهی «صلاح بادی بادی» است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل خانواده لیبی آواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با ۵۰ تیم بازرسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز، در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی لرستان، گفت: 50 تیم بازرسی نظارت بر بازار کالاهای اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام82 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

فعالیت 24 تیم بازرسی و نظارتی لرستان در ایام عید نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ 270میلیارد تومانی برای واحدهای صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و  قیمت مصوّب روی کالاهای اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام 9 هزار و 400 بازرسی از بازار کالاهای اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: 900 پرونده برای عدم رعایت قانون در واحدهای صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط 50تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ 124 هرگونه تخلف در حوزۀ کالاهای اساسی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ببینید | از گردان لوطی ها در جنگ چه می دانید؟
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • ­برادران بسکتبالیست آمریکایی­ و درگیری با قتل و شرطبندی