Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز(2مهر) در دیدار نیروهای مسلح و اعضای هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس گنجی است که بایستی تاریخ ما را تغذیه کند، اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از غدیر ، بعثت و عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که ریشه در قرآن ،اهل بیت(علیهم السلام) و ثقلین داشته و مدنی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از افتخارات دفاع مقدس این است که وجبی از خاک ایران به دشمن واگذار نشده و با قدرت به حیات پرافتخار خود ادامه داد، گفت: در جنگ تحمیلی برغم تقدیم شمار زیادی از شهدا، توانستیم کشور را از وجود بعثی ها که قصد تجزیه کشور ما را داشتند؛ پاک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات دفاع مقدس این بوده که همه آحاد مردم در دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: جنگ تحمیلی کربلا را عینی و مجسم کرد .

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید دفاع مقدس با همه ارزشهای آن حفظ شود چرا که حیات ما وابسته به دفاع مقدس و نیروهای مسلح است بر لزوم حفظ فرهنگ عاشورایی در جامعه تاکید کرد.

 

آیت الله طبرسی  مذاکره با آمریکا را امری بیهوده دانست و گفت: به رغم انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، ملت ما روی پای خود ایستاده است و این نشان از توکل و ایمان ملت است.

 

وی با اشاره به اینکه اطعام دهی مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا نمونه ای بارز از اعتقادات مردم در ماه محرم بوده است، خاطرنشان شد: افزود: کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهدااست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بین نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم رژه نیروهای مسلح عاشورا حمله تروریستی هفته دفاع مقدس اهواز حمله تروریستی اهواز تاسوعای حسینی امام حسین ع مذاکره با آمریکا فرهنگ عاشورا آیت الله طبرسی دفاع مقدس تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس