Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:00:54 GMT

دلیل غیبت رونالدو در مراسم The Best مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۴۸۷

دلیل غیبت رونالدو در مراسم The Best مشخص شد

مهاجم یوونتوس به دلیل بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بولونیا به لندن سفر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو در مراسم The Best  ۲۰۱۸  حضور ندارد. بر اساس یک منبع آگاه از آس اسپانیا مهاجم پرتغالی به دلیل بازی چهارشنبه شب یوونتوس و بولونیا در سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) به لندن سفر نمی‌کند.

ستاره تیم تورینی یک‌شنبه شب در دیدار یوونتوس و فروزینونه حضور داشت و گل تعیین کننده‌ای در لحظات پایانی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دوباره دو روز بعد به میدان می‌رود و به همین خاطر ترجیح می‌دهد استراحت کند و به انگلیس سفر نکند.

رونالدو در حالی چنین تصمیمی گرفته است که لوکا مودریچ و محمد صلاح نیز چهارشنبه باید با پیراهن رئال مادرید و لیورپول به میدان بروند. هافبک کروات شنبه ۹۰ دقیقه برابر اسپانیول بازی کرد و پس فردا شب باید در یک دیدار مهم برابر سویا به میدان برود. این در حالی است که صلاح ۹۰ دقیقه در لیگ برتر بازی کرد و تیمش چهارشنبه در جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا سری آ ایتالیا سري A کریستیانو رونالدو محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم