Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس فضای مجازی خبرگزاری صداوسيما؛ به تازگی فیلمی از وزیر بهداشت در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاضی‌زاده به پیرمردی که از هزینه‌های فیزیوتراپی گله می‌کند، می‌گوید: «فیزیوتراپی کاری ندارد باید بمالید، خودتان انجام دهید!». این نحوه پاسخگویی قاضی‌زاده با واکنش‌های بسیاری از سوی مردم و کاربران فضای مجازی و هم‌چنین جامعه فیزیوتراپی کشور همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

>> فیلم جواب جنجالی وزیر به نانوا!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

>> واکنش جامعه فیزیوتراپی کشور
در پی همین صحبت‌ها، عبدالرحمان اهوازیان، دبیر انجمن فیزیوتراپی استان تهران طی بیانیه‌ای نسبت به نحوه پاسخگوی هاشمی به این بیمار واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:
متاسفانه در روز‌های گذشته شاهد پخش کلیپی در فضای مجازی از شخص اول سیستم نظام سلامت کشور بوده ایم که خطاب به بیمار دردمندی که تقاضای کمک دارد با واژه‌ای نامناسب به این قشر خدوم و زحمتکش توهین میکنند و حال جای این سوال وجود دارد که آیا ایشان واقعا نمیدانند فیزیوتراپی چیست؟
اگر میدانند و اینگونه میگویند که باید تاسف خورد و اگر نمیدانند که به عنوان شخص اول سلامت کشور باز نیز فقط تاسف خورد.
امروز ایشان باید پاسخگو باشند که در دوران حضورشان در این ٥ سال چه قدم سازنده‌ای در خصوص رشد رشته فیزیوتراپی برداشته اند و چه گره‌ای از مشکلات این رشته باز کرده‌اند! ما تنها شاهد ان بودیم که روز به روز به حجم زیاد مشکلات همکاران ما افزوده شده است که بر شمردن این مشکلات در حوصله این بحث نمی‌گنجد.
در پایان به عنوان عضو کوچکی از جامعه فیزیوتراپی کشور ضمن اعلام اعتراض و ناراحتی همکاران خدوم و زحمتکشم در سرتاسر کشور امیدوارم که ایشان به عنوان یک عضو دانشگاهی نسبت به این امر واکنش نشان داده و ضمن عذرخواهی از جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور نسبت به کاهش ناراحتی و ترمیم احساسات جریحه دار شده این عزیزان اقدام بورزند.

>> واکنش مجری برنامه پايش؛ «حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن هم بلد نیستی؟»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

>> واکنش مردم و کاربران فضای مجازی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزير بهداشت سفر استاني فضاي مجازي نانوا پول ندارم شوخي خبرگزاري صداوسيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان