Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:33:36 GMT

خون شهدا عامل وحدت و یگانگی ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۶۱۰

خون شهدا عامل وحدت و یگانگی ملت ایران است

اهواز – ایرنا - شهردار تهران خون شهدای والا مقام را عامل وحدت و یگانگی ملت ایران توصیف کرد و گفت: این حوادث غمبار و شهادت بی گناهان، هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی کند.

محمد علی افشانی دوشنبه در آیین تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی اهواز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با خانواده ها و بستگان این شهدا اظهار داشت: مردم خوزستان همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه و شجاعانه پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن بماند به تروریست ها نیز اجازه نمی دهند به اهداف شوم و ضد انقلابی خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وحدت اقوام در خوزستان را در کشور مثال زدنی توصیف کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی ملت ایران اجازه هیچ فعالیتی را به تروریست ها نمی دهد ، تروریستهایی که از سوی قدرت های استکباری و منطقه ای حمایت می شوند و رهبران آنان در کشورهای اروپایی مدعی حمایت از حقوق بشر هستند.
افشانی در ادامه با بیان اینکه وقوع چنین حوادث غمبار که قلب ملت ایران را به درد آورد باعث وحدت بیشتر در شرایط حساس کنونی شده است ادامه داد: ملت ایران با قدمهایی استوار به حرکت پرافتخار خود در صیانت از انقلاب اسلامی ادامه داده و تردیدی به خود راه نخواهد داد.
شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی اهواز و دنباله های آن باید تحت تعقیب دستگاههای امنیتی و قضایی قرار گیرند بر شناسایی همه عوامل تروریست و خشکاندن ریشه های تروریستی تاکید کرد.
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله به سمت بهشت آباد اهوازبرگزار شد .
در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 نفر و زخمی شدن 68 نفردیگر شد.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
هیات دولت نیز امروز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون 41 از بیمارستان مرخص شدند.
6065/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حادثه تروريستي آيين تشييع شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس

یکی دیگر از دستاوردهای دیگر این عملیات، گسترش شعاع وحدت در جریان‌های سیاسی بود.

سرویس سیاست مشرق شامگاه شنبه، بیست و ششم فروردین‌ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات وعده صادقه را با رمز یا رسول الله(ص) علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. این عملیات در پاسخ جنایت صهیونیست‌ها علیه کنسولگری ایران در دمشق تحقق یافت.

رژیم خبیث، خود مدعی شده شب گذشته مورد حمله ۱۷۰ پهپاد، بیش از ۳۰ موشک کروز و بیش از ۱۲۰ موشک بالستیک، از سوی ایران قرار گرفته است. این عملیات با عنوان سیلی و تنبیه رژیم صهیونیستی نیز شناخته می‌شود، واکنش‌های بسیاری را در سراسر جهان به دنبال داشته است. بسیاری از رسانه‌های غربی در توصیف حوادث شب گذشت در منطقه، آن را بی‌سابقه ترین عملیات پهپادی در جهان خواندند.

اما مهمترین واکنش‌ها در داخل ایران بود. شبکه‌های اجتماعی و میادین اصلی شهر در استان‌های مختلف و همچنین اماکن متبرکه، شاهد همدلی و اتحاد ملت ایران در جشن انتقام از رژیم صهیونیستی بودند. حرم مطهر رضوی(ع)، مرقد حضرت معصومه(س)، میدان فلسطین در تهران، مزار شهدایی سرشناس همچون شهید زاهدی، حاج قاسم سلیمانی، بهشت زهرای(س) تهران و ...، شاهد حضور پرشور مردم ایران بودند. شرکت‌کنندگان در این جشن، با صدای تکبیر، از عملیات موشکی پهپادی سپاه پاسداران حمایت کردند.

یکی دیگر از دستاوردهای دیگر این عملیات، گسترش شعاع وحدت در جریان‌های سیاسی بود. شب گذشته پس از آغاز عملیات، گروه‌های سیاسی مختلف، از جمله اصلاح‌طلب، اصولگرا و دیگر اقشار جامعه، در حمایت از این اقدام، با یکدیگر یک‌دل شده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایران اسلامی کردند.

بسیاری از چهره‌های هنری، سیاسی و فرهنگی نیز در فضای مجازی، نسبت به عملیات وعده صادق ایران واکنش نشان دادند و نوشتند:

دیگر خبرها

  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • حملات ضد صهیونیستی ایران، برای دشمنان بی سابقه بود
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • پیش بینی وقوع رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در خوزستان
  • پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق در خوزستان