Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@02:05:57 GMT

طالبی: قوانین مربوط به جانبازان مغفول مانده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۶۲۳

طالبی: قوانین مربوط به جانبازان مغفول مانده است

مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران و جانبازان گفت: ایثارگران و جانبازان جایگاهی با ارزش و قابل احترام در بین مردم دارند، مسئولان استان و کشور نیز باید به این عزیزان احترام بگذارند و به امور آن‌ها طبق قانون رسیدگی کنند، اما متاسفانه به بسیاری از قوانین جانبازان عمل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید طالبی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در میزگرد "جانبازان پس از جنگ" که به همت خبرگزاری ایمنا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طبق تعریفی که در قانون آمده است، جانباز کسی است که سلامتی خود را در راه دفاع و اعتلای جمهوری اسلامی و استقلال و تمامیت ارضی کشور از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایثارگران و جانبازان جزئی از جامعه هستند و جایگاهی با ارزش و قابل احترام در بین مردم دارند، مسئولان استان و کشور نیز باید به این عزیزان احترام بگذارند و به امور آن‌ها طبق قانون رسیدگی کنند، اما متاسفانه به بسیاری از قوانین جانبازان عمل نمی‌شود و امور آن‌ها مغفول مانده است.

مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران و جانبازان ادامه داد: در شهرداری تلاش کردیم، قوانین مربوط به جامعه ایثارگری در بدنه شهرداری و سازمان‌های مرتبط با این نهاد بررسی و به درستی رسیدگی شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان