Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع، صبح روز دوشنبه به همراه وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار تهران، وزیر دادگستری به نمایندگی از دولت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور یافت.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم که با حضور گسترده امت حزب ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در فضای حزن و اندوه برگزار شد، با عرض تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف دشمن ازاین‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و ناامنی و تشویش در کشور دانست و گفت: ملت رشید ایران اسلامی در طول 40 سال اخیر ثابت کرده‌ است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخشان بر نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای‌اش با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

امیر حاتمی در پایان افزود: این اقدام گروهک تروریستی در واقع ادامه مبارزه و جنگ اقتصادی آمریکایی ها با ملت ایران است که مرکز ثقل آن در اداره خزانه داری آمریکاست که این بار در قالبی ددمنشانه و مردم کش جلوه پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار جهانی انقلاب حمله تروریستی نیروهای مسلح وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود