Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:41:14 GMT

جدایی ولاسکو و آرژانتین بعد از ۴ سال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۷۰۵

جدایی ولاسکو و آرژانتین بعد از ۴ سال(عکس)

سرمربی آرژانتینی بعد از ۴ سال از تیم ملی کشورش جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، خولیو ولاسکو که ۴ سال قبل به خاطر درخواست های مکرر از کشورش مجبور به ترک نیمکت تیم ملی ایران شد، حالا جمع آرژانتینی ها را هم ترک کرد.


مربی خوش فکر آرژانتینی که توانست تیم ملی کشورش را بعد از یک افت فاحش،‌بار دیگر به جمع قدرت های جهان بازگرداند و در المپیک و مسابقات جهانی همراه با این تیم حضور داشته باشد، از چند ماه قبل اعلام کرده بود که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۸ ماموریتش در این تیم به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ولاسکو با تیم مودنا ایتالیا قرارداد امضا کرده و بعد از چند سال بار دیگر به حوزه باشگاهی والیبال ایتالیا ورود کرده است. مربی آرژانتینی با جذب ستاره هایی همچون زایتسف به دنبال قهرمانی در فصل جدید سری آ است.


تیم ملی آرژانتین که در گروه سختی در دور دوم با فرانسه، صربستان و لهستان همگروه شده بود، دیروز با شکست ۳ بر یک مقابل فرانسه به کار خود پایان داد.


آنها با عنوان چهارمی در گروه خود به کارشان پایان دادند تا قصه ولاسکو و آرژانتین بعد از ۴ سال به پایان برسد.

 

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد