Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید گفت: همه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد کیف، کفش، لباس فرم و لوازم تحریر دریافت می‌کنند و هیچ دانش آموز نیازمند بوشهری بدون لوازم تحصیل به مدرسه نمی‌رود. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجید گزدرازی اصل، صبح امروز در مراسم توزیع بسته تحصیلی میان دانش آموزان تحت حمایت که با حضور حامیان و خانوارهای مددجو انجام شد، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی، رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت است که با مشارکت مردم و خیّران نیکوکار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال هیچ دانش آموز نیازمندی بدون لوازم تحصیل به مدرسه نمی‌رود، گفت: بیش از 7 هزار و 500 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت کمیته است که همه آنها در شروع فصل مدارس بسته تحصیلی دریافت می‌کنند.

گزدرازی اصل افزود: این بسته‌های تحصیلی شامل کیف، کفش، لباس فرم و لوازم تحریر است که ارزش هر بسته تحصیلی 200 هزار تومان برآورد شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهربیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های تحصیلی، خدمات دیگری از جمله هزینه ثبت نام دانش آموزان، کمک هزینه تقویت تحصیلی، مشاوره و هدایت تحصلی و حمایت از دانش آموزان نخبه در طول سال انجام می‌شود.

گزدرازی اصل خطاب به فرزندان ایتام حاضر در جلسه گفت: کمیته امداد نخبگان زیادی را تحویل جامعه داده است و خوشبختانه در بین مسئولان کشوری و استانی افراد زیادی که قبلا تحت حمایت کمیته امداد بودند به چشم می‌خورد و امیدواریم روزی هم شماها با تلاش و پشتکار خودتان از مدیران و مسئولان رده بالای این جامعه شوید.

وی با اشاره به مرحله دوم برگزاری این جشن عاطفه‌ها در 11 مهر ماه خاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به صورت ویژه در 800 پایگاه مدارس استان بوشهر با شعار "هر مدرسه یک پایگاه" و با مشارکت فعال دانش آموزان و معلمان این مراسم نیز برگزار می‌شود.

وی از توزیع پاکت های مخصوص جمع آوری کمک‌های دانش آموزان در مرحله دوم جشن عاطفه ها خبرداد و افزود: 140 هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک‌های دانش آموزان، در سطح مدارس استان بوشهر توزیع می‌شود.

گزدرازی اصل با اشاره به کمک 3 میلیارد ریالی مردم خیر استان بوشهر تصریح کرد: در جشن عاطفه سال گذشته مردم نیکوکار استان بوشهر 3 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کمک کردند.

وی به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها، مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب 0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر بهره گیری از شیوه‌های نوین الکترونیک در دریافت کمک‌های مردمی نیز خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #077*8877 * و نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار

نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌های و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تاثیرگذاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد