Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضا و متلاشی شدن باند سارقان از ساختمان های نیمه کاره و قطعات خودرو در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کار و خالی از سکنه و نیز قطعات خودرو، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه ای و سابقه دار عضو یک باند در این زمینه شدند.
وی اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده و پس از مشاهده مستندات به ارتکاب 15 فقره سرقت شیرآلات ساختمان های نیمه کاره و خالی از سکنه و قطعات خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه از متهمان لوازم ساختمانی و خودرویی به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد گفت: اموال مسروقه پس از شناسایی تحویل مال باختگان شد.
وی با تاکید بر رعایت موازین ایمنی در ساختمان ها و خودروها افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي باند سرقت كشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد