Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه شرق با عباس پهلوان نانوای بازنشسته‌ ۷۲ساله اهل بجستان (استان خراسان رضوی) کسی که فیلم شوخی زننده قاضی‌زاده‌ هاشمی (وزیر بهداشت) با او خیلی‌ها را ناراحت کرد، گفتگو کرده است.

بخشی از این گفتگو را در ادامه می خوانید:

بیمارستان بجستان بودم که گفتند آقای وزیر می‌خواهد به اینجا بیاید، برای همین همان‌جا ماندم تا وزیر را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وقتی آمدند بهشان گفتم ما اینجا هیچ امکاناتی نداریم؛ نه فیزیوتراپ و نه دستگاه دیالیز. من نه‌فقط به‌خاطر خودم که به‌خاطر مردم شهرستان بجستان با ایشان صحبت کردم. وقتی شنیدم وزیر می‌آید خوشحال شدم، چون فکر می‌کردم بعد از اینکه با او صحبت کنم بخشی از مشکلات بیمارستان شهرمان حل خواهد شد، اما وقتی از مشکلات گفتم، به من گفتند خودم فیزیوتراپی کنم. انتظار نداشتم وزیر این‌طور با من رفتار کند، فکر می‌کردم با گفتن این حرف‌ها بگوید یک فیزیوتراپ به بیمارستان بجستان می‌فرستند، نه‌اینکه بگوید خودم فیزیوتراپی کنم». من از برخورد وزیر ناراحت نیستم، فقط توقع داشتیم یک متخصص فیزیوتراپ به شهرستان بفرستند، چون هربار باید همسرم را برای فیزیوتراپی ببرم کاشمر که توان پرداخت هزینه رفت‌و برگشت به کاشمر را ندارم. هربار باید 120‌ هزار تومن فقط پول رفت‌وبرگشت بدهم. بعد از اینکه از تهران به بجستان آمدم، کار نانوایی را رها کردم و مشغول کار کشاورزی شدم و پرداخت هزینه‌های بیماری خودم و همسرم برایم دشوار است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شوخی وزیر بهداشت فیزیوتراپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت


به گزارش تابناک از ایرنا، آقای محمدحسین اسماعیل زاده اظهار داشت: این حادثه که در جاده فیض آباد به بجستان اتفاق افتاد و ۲ گروه عملیاتی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مصدومان حادثه بعد از اقدامات درمانی لازم به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • وقتی «ننه قمر» و «اسکندر» آینه رفتار می‌شوند
  • قاتل: از زندگی متنفر بودم، زن و دو پسرم را کشتم
  • واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم
  • جهانبخش: انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم
  • بی‌پولی در فدراسیون دوومیدانی/ رسولی: دو ماه است حقوق نگرفتم