Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ادواردو نودا به همراه کارشناسان برنامه «منطقه مالي» هيسپان تي وي شرايط بد اقتصادي پورتوريکو و عدم حمايت هاي مالي آمريکا از اين جزيره تحت حاکميت خود را مورد بررسي و کنکاش قرار مي دهد.  
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه هيسپان تي وي، بر اساس گزارش اين هفته «منطقه مالي»، فيليپ آلستون، گزارشگر ويژه سازمان ملل در زمينه « فقر شديد و حقوق بشر» اعلام کرده که نابرابري و فقر در ايالات متحده در حال رشد است؛ به طوري که از هر 5 کودک 1 کودک متاثر از اين شرايط است و پورتوريکو به عنوان فقيرترين بخش در کشور به شمار مي آيد که مهمترين دليل آن، طوفان ماريا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارشي که آلستون بر آن تاکيد دارد  و در اين برنامه بدان پرداخته مي شود، اقتصاد پورتوريکو سقوطي 6 الي 7 درصدي را به خاطر فصل جديدي از طوفان ها پيش رو دارد که در نتيجه زيرساخت هاي شکننده و ضعيف اقتصادي آن است. همچنين اين جزيره نيازمند طرح و نقشه اي است که آن را در مقابل شرايط جوي نامناسب مقاوم کند.
«منطقه مالي» اين هفته تبيين مي کند که پورتوريکو مجمع‌الجزايري است در شمال شرقي منطقه کارائيب که از نواحي غيرضميمه به خاک ايالات متحده آمريکا به‌شمار مي‌آيد و تحت حاکميت سياسي آمريکا قرار دارد و زبان اکثر مردم آن اسپانيايي است.
 ادواردو نودا، مجري برنامه در تلاش است تا با کمک کارشناسان برنامه به اين سوالات پاسخ دهد که وظيفه ايالات متحده در شرايط حال حاضر جزيره چيست؟ دلايل بدهي تاريخي پورتوريکو که از بهتر شدن شرايط زندگي مردم اين جزيره جلوگيري مي کند، چيست؟ و براي جلوگيري از افزايش فقر و نابرابري چه کاري مي توان انجام داد؟
برنامه اقتصادي « منطقه مالي» با اجراي «ادواردو نودا» در مادريد ضبط و تهيه مي شود و هر هفته به يک موضوع مهم اقتصادي دنيا و کشورهاي آمريکاي لاتين که مردم آن کشورها را درگير خود کرده است، اشاره دارد.
«منطقه مالي» به تهيه کنندگي واحد برنامه هاي هيسپان تي وي، سه شنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران پخش و ساعت 4:30 چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هيسپان تي وي پورتوريکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم