Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و بحق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای برای جمع‌آوری سد معبر به‌ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر، برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس