Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی قرآن، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس روی داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَيْرٌ مِمَّا يَجْمَعُونَ (157 آل عمران)
شبکه رادیویی قرآن با عرض تسلیت به ملت شریف ایران و همدردی با مردم غیور خوزستان به ویژه خانواده های داغدیده در حمله تروریستی ۳۱ شهریورماه در اهواز و ضمن ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر از خداوند متعال برای این شهدای ترور، علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و آزادگان و برای بازماندگان معزز صبر و اجر جمیل مسالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

پیام تسلیت رادیو قرآن در پی شهادت هموطنان در حادثه تروریستی اهواز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه شنبه بیست و هشتم فروردین طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  در ساعت۱۶:۳۵ مبنی تصادف دو خودروی سواری تویوتا هایلوکس با پراید۱۱۱ در محور خرمشهر به اهواز ،۳۰ کیلومتری، بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

همچنین در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

 

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد