Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:22:00 GMT

زیزو گزینه بکام برای هدایت تیمش

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۸۴۴

زیزو گزینه بکام برای هدایت تیمش

اسطوره فوتبال انگلیس در نظر دارد تا سرمربی پیشین رئال مادرید را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود معرفی کند.

به گزارش مشرق، دیوید بکام که اخیراً از نام و لوگوی باشگاه جدید خود یعنی اینتر میامی که قرار است از سال 2020 در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) رقابت کند، رونمایی کرد، مصمم است تا تیم خود را تبدیل به قدرت اصلی این لیگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس چشم به جذب لیونل مسی دارد و فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا هم جزو اولین کسانی بوده که به بکام بابت تأسیس این باشگاه فوتبال تبریک گفته است.

 

بکام در مورد احتمال به خدمت گرفتن فوق‌ستاره بارسلونا اظهار داشت: کسی چه می‌داند، شاید بتوانیم در چند سال آینده مسی را در اینتر میامی ببینیم. ما می‌خواهیم بزرگترین باشگاه در آمریکا را ایجاد کنیم و این بدین معناست که باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیریم.

نشریه «میرر» انگلیس نیز مدعی شد، یکی از اولویت‌های دیوید بکام در اینتر میامی، انتخاب سرمربی خواهد بود، از این‌رو مذاکرات اولیه در این خصوص را با زین‌الدین زیدان آغاز کرده است، مربی موفقی که پس از کسب 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل گذشته از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.

زیدان که در زمان بازیگری‌اش با دیوید بکام در رئال مادرید همباری بود، در هفته‌های اخیر شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو مطرح بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز دیوید بکام رئال مادرید زین الدین زیدان سرمربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که به رئال مادرید احترام می گذارد اما به هیچ وجه از این تیم نمی ترسد. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با پشتوانه نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد این مسابقه صحبت کرد.

بخش اول صحبت های پپ گواردیولا

باید بهتر از بازی رفت باشیم و به هواداران نیاز داریم

این بازی برای من خاص است. اما این مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد، کار ما فرداست. باید روی بخشی از کار که در برنابئو خوب انجام ندادیم، کار کنیم. باید عملکرد بهتری داشته باشیم، در موردش صحبت می کنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم هواداران در خانه کمک زیادی به ما خواهند رساند. همه بلیط‌ها فروخته شده اند. به هیاهوی زیاد و حضور پررنگ‌ آنها نیاز داریم. مطمئنم شاهد چنین جوی هم خواهیم بود. 

 شلوغی تقویم منچسترسیتی

جدال با رئال مادرید و چلسی طی یک هفته؟ شکایتی ندارم. سر و کله زدن با چنین مسئله ای از وجود نداشتن آن بسیار بهتر است. 

 جود بلینگام در کشور انگلیس 

دوست دارم بلینگام را در انگلیس ببینم؟ باید از خود او در این مورد بپرسید. او در اینجا برای تیم ملی در ومبلی بازی می کند. بلینگام به سرعت در مادرید جا افتاد که کار ساده ای نیست. او فوق العاده است.

 تکرار سه گانه منچسترسیتی

سه گانه؟ دیروز دیدیم که چلسی چقدر قدرتمند است. وقتی دو امتیاز عقب بودیم، گفتم کار هنوز تمام نشده است. حالا که دو امتیاز جلو هستیم، باز هم می‌گویم کار تمام نشده است. مهم نیست که کامپیوتر چه می گوید، اما فکر نمی‌کنم کامپیوتر در پست مدافع راست بازی کرده باشد!

 از رئال مادرید نمی ترسم

ترس از رئال مادرید؟ نه، من از آنها نمی ترسم، بارها با آنها روبرو شده ام. به رئال مادرید احترام می گذارم. اگر بگویم از آنها می ترسم، دروغ است. وقتی از رئال مادرید تمجید می کنم، مردم فکر می کنند جدی نیستم و مزخرف می گویم! اما واقعا این طور نیست. من به رئال مادرید احترام می گذارم.فکر می کنم آنها تیم فوق العاده ای هستند. امسال، سال گذشته، سال قبل از آن هم فوق العاده بودند. رئال مادرید همیشه تیم خوبی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است