Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی جودوی ایران با بیان این که هدفی جز مدال المپیک نداریم، گفت: سعید ملایی با کسب مدال طلای جهان دست به کار بزرگی زد و پس از پانزده سال جودوی ایران را صاحب طلای جهان کرد.

محمد منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب مدال طلای سعید ملایی و مدال برنز محمد بریمانلو در رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم تا به این جای کار نتایج خوبی را کسب کنیم و شایستگی جودوی ایران را نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بریمانلو در وزن 73 ــ کیلوگرم یک مدال فوق‌العاده‌ با ارزش برنز را کسب کرد، چرا که او واقعا در این مدت زحمت کشید و توانست مبارزات سختی را با موفقیت به پایان برساند. او در بازی‌های آسیایی هم خیلی خوب کار کرد و زحمت زیادی کشید و توانست در نهایت به مدال برنز بازی‌های آسیایی برسد. قطعا حق بریمانلو خیلی بیشتر از این ها است و او می‌تواند به مدال‌های خوش رنگ تر دست یابد. مهم‌ترین ویژگی بریمانلو این است که چه در مسابقات و چه در تمرینات حرف مربیان را گوش می‌کند. ‌

سرمربی تیم‌ ‌ملی جودو با اشاره به کسب مدال طلای سعید ملایی که پس از پانزده سال برای جودوی ایران به دست آمد، گفت: سعید واقعا کار بزرگی کرد. از او انتظار این مدال طلا بود، چرا که او بهترین جودوکار وزن خود در دنیا است و کاری کرد، کارستان. سعید در این مسابقات تمام حریفان خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و توانست جودوکارانی از برزیل و یا حریف ترک که گرجی الاصل بود و قبلا ملایی از او شکست خورده بود را در این رقابت‌ها شکست دهد. در فینال هم مقابل حریف ژاپنی که یکی از بهترین های جهان است با خوش فکری و تجربه بالا پیروز شد و خوشحال هستم که بعد از پانزده سال جودوی ایران باز هم به طلای جهان رسید و ملایی طلسم شکنی کرد.

وی   خاطر نشان کرد: خوشحالی‌ام وصف ناشدنی است. با اهتزاز پرچم ایران و نواختن شدن سرود ایران همه اشک ریختیم. واقعا ملایی و بریمانلو فوق‌العاده‌ کار کردند و امیدوارم جواد محجوب هم به حق خود برسد و خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کند. همان طور که به ملایی و بریمانلو گفتم که به فکر مدال نباشند و بر روی کار خودشان تمرکز کنند به محجوب هم گفتم که در مسابقات چهارشنبه اصلا به فکر مدال نباشد و تنها به دنبال نشان دادن توانایی‌هایش در روی تاتامی باشد. از زحمات همه مربیان، کادر پزشکی، مربی بدنساز و از همه مهم‌تر برگ برنده جودوی ایران که سردار درخشان، رییس فدراسیون جودو است صمیمانه قدردانی می‌کنم.

منصوری با بیان این که امیدوار است درخشان، رییس فدراسیون جودو با وجود قانون منع به کارگیری بازنشستگان کماکان به کار خود ادامه‌ دهد، گفت: درخشان از زمانی که به فدراسیون جودو آمده توانسته است جودوی ایران را متحول کند. واقعا امثال او در ورزش ایران کم هستند. باید با چنگ و دندان آنها را نگه داریم. قوانین جدیدی که در کشور وضع شده است امیدوارم لطمه‌ای به کار این افراد موفق وارد نکند.  امثال درخشان که  کارنامه درخشانی دارند باید از خدای مان باشد که در ورزش بمانند. بازنشستگی دلیل داشتن فکر کهنه و فرسوده نیست. کما این که می بینیم درخشان آمده و جودوی ایران را متحول کرده است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی جودو با اشاره به این که دو مدال ملایی و بریمانلو را به مردم خوب ایران تقدیم می‌کند، گفت: امیدوارم که مردم این دو مدال را از ما پذیرا باشند و محجوب هم مدال آوری کند. امیدوارم این تیم با ادامه حضور درخشان حفظ شود و  کماکان راهمان را ادامه‌ دهیم. ما دیگر هدفی جز مدال  المپیک نداریم.  ما تیم دوم بسیار خوبی را نیز تمرین می‌دهیم که به مرور به تیم اصلی اضافه می‌شود. امیدوارم با باخت این نفرات در مسابقات مختلف کارشناسان فورا شروع به انتقاد نکنند. اگر برنامه داشته باشیم این شکست‌ها مهم نیست. مهم این است که در نهایت به موفقیت برسیم. می‌خواهیم نفراتی را به سه نفر تیم‌ ‌ملی اضافه کنیم همان طور که روزی بریمانلو به تیم اضافه شد و برای کشور افتخارآفرینی می‌کند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام محمد منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم