Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.

ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.

کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.

این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در ماه ژانویه و بعد از شکست تلخ 5-3 ‏مقابل ویارئال با هواداران بارسا خداحافظی کرد و گفت در پایان فصل ‏جدا خواهد شد. اما در روزهای اخیر بعد از مذکراتی طولانی با خوان ‏لاپورتا و دیگر اعضای هیات‌مدیره باشگاه، روز چهارشنبه بارسا رسما ‏اعلام کرد که ژاوی به ماندن راضی شده و او دست‌کم تا پایان مدت ‏قراردادش یعنی تابستان 2025 سرمربی تیم خواهد بود. ‏

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، امروز از قول‌هایی پرده برداشت که ‏خوان لاپورتا برای راضی کردن ژاوی به او داده است. این روزنامه ‏می‌گوید دو طرف به صراحت از انتظارهایشان گفتند ولی ژاوی ‏درخواستهای واضحی داشت و به لاپورتا گفت اگر تضمینی دریافت ‏نکند که این درخواستها عملی می‌شود نمی‌تواند ادامه بدهد. ‏

اولین قول لاپورتا به ژاوی، تقویت تیم در پستهای مد نظر او است. ‏ژاوی می‌گوید به خصوص در خط میانی نیاز به بازیکن دارد و به دنبال ‏بازی‌سازی داینامیک است. او یک مهاجم چ‌پا هم از لاپورتا خواسته و ‏از او قول گرفته است. ‏

اسپورت می‌گوید لاپورتا در نهایت به ژاوی قول می‌دهد که امسال ‏تابستان چند خرید بزرگ و درجه‌یک داشته باشد. ‏

در این گزارش اشاره شده که ژاوی خطاب به لاپورتا گفت با توجه به ‏مشکلات مالی شدید باشگاه مطمئن نیست که لاپورتا توان اجرای این ‏قول را داشته باشد. اما رئیس باشگاه به ژاوی گفت با اجرایی شدن ‏قرارداد با نایک به عنوان اسپانسر باشگاه مبلغ قابل توجهی به درآمد ‏بارسا اضافه می‌شود و علاوه بر این فروش چند بازیکن مازاد دست ‏باشگاه را برای خرید ستاره‌های گران‌قیمت باز می‌کند.  ‏

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران