Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری پیرامون برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد در رده جوانان، تأکید کرد: این رقابت‌ها به میزبانی سالن البرز شرقی شاهرود به مدت سه روز از تاریخ بیست و پنجم تا بیست و هفتم مهرماه برگزار می‌شود و در آن کشتی‌گیرانی از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شرایط برای میزبانی ورزشکاران در سطح ملی ازلحاظ اسکان و سالن برگزاری در شاهرود مهیا است، افزود: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور با حضور مربیان و ورزشکاران برتر برگزار و فرصت خوبی برای شناسایی استعدادهای جوان استان سمنان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه کشتی ورزش اول ایران اسلامی است، گفت: این ورزش نیازمند حمایت بیشتر مردم است لذا امیدواریم حضور آحاد مردم شهرستان شاهرود در روزهای مسابقه بتواند در راستای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌ها راهگشا باشد تا بتوانیم در اخذ میزبانی‌های مسابقاتی ازاین‌دست در استان موفق باشیم.

فتاحی گفت: مسابقات کشتی جوانان قهرمانی کشور به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با هدف ترویج ورزش قهرمانی در بین جوانان برگزار می شود.

کد خبر 4411105

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان کشتی آزاد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا هفته دفاع مقدس مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰