Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در تشریح جلسه فوق‌العاده روز گذشته کمیسیون با حضورمسئولان سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی در خصوص حادثه تروریستی اهواز گفت: یکبار دیگر ملت ایران شاهد جنایت گروه‌‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و دلارهای نفتی حکومت‌های حوزه خلیج فارس از جمله رژیم آل سعود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف جنایت تروریستی در روز مقاومت ملت ایران و در گرامیداشت دفاع مقدس که روز مانور اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود و نیروهای مسلح آخرین دستاوردهای خود را در حوزه دفاعی به نمایش می‌گذاشتند، این بود که اقتدار، قدرت و توانمندی نظام را تحت‌الشعاع قرار دهند و متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند و ما به عنوان نمایندگان مجلس با خانواده‌های این عزیزان همدردی می‌کنیم و خودمان را کنار انها می‌دانیم و این جنایت تروریستی را محکوم می‌کنیم.

جدیت مسئولان امنیتی بر شناسایی تمام حلقه‌های جنایت تروریستی اهواز/ پیگیری قصورهای صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیسیون ابعاد این جنایت کالبدشکافی شد و مسئولان امنیتی اعلام کردند که با جدیت به دنبال شناسایی تمام حلقه‌های مربوط به این عملیات هستند و مردم قطعا بدانند که این گروه‌های تروریستی مانند گروهک‌های تروریستی ریگی، منافقین، داعش و ... به سزای جنایت خود خواهند رسید و درسی به آنان داده خواهد شد که تا ابد فراموش نکنند.

نقوی حسینی اظهار کرد: البته در بررسی‌ها مشخص شد که کوتاهی‌هایی هم در این رابطه صورت گرفته است. برنامه‌ای با این درجه اهمیت و گستردگی، باید حلقه‌های امنیتی و انتظامی خاص خود را داشته باشد و طبیعی است که دشمنان ما می‌خواهند از این برنامه‌ها سوء استفاده کنند، لذا این قصورها نیز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی خواهد شد و کمیسیون هم پیگیر آن خواهد بود. اما اصل موضوع این است که این اقدام جنایتکارانه مورد حمایت امریکا، عربستان و اذناب آنها بوده که باید حتما مورد پیگیری قرار گیرد.

نقوی حسینی درباره حضور برخی اعضای کمیسیون در مراسم تشییع پیکر شهدا دراهواز گفت: امروز رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برخی اعضا برای حضور در این مراسم به اهواز سفر کردند.

اهداف انتخاب روز آغازین هفته دفاع مقدس برای عملیات تروریستی

نقوی حسینی درباره ارزیابی خود از انتخاب این مقطع زمانی برای انجام این عملیات تروریستی در کنار تهدیدات مقامات آمریکایی و عربستانی علیه کشورمان در طی ماه‌های اخیر گفت: آمریکایی‌ها و رئیس‌جمهور بی‌خرد آنها هر از چندگاهی دست به تهدید کشورمان می‌زند و از مقابله با ایران حرف می‌زنند و برخی مقامات دون‌پایه منطقه‌ای نیز اخیرا اظهارات سخیفی کرده‌اند و افرادی مانند بن سلمان پیش از این گفته بودند که جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم و منظور این سخن دقیقا همین حمایت از گروه‌های تروریستی و تقویت و تجهیز آنها و اعزام به خاک ایران برای دست زدن به چنین جنایاتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تهدیدات دشمنان علیه کشورمان مسئله جدیدی نیست، گفت: چهل سال است که اقدامات تروریستی مختلفی علیه ملت ایران صورت گرفته و بیش از 17هزار شهید ترور نتیجه این جنایات بوده است. اما همه این جنایات چه تأثیری بر اراده ملت ایران گذاشته است؟ آیا جز اینکه باعث تقویت وحدت و انسجام ملت ایران، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن ادعاهای قدرت‌های سلطه‌گر شده نتیجه و ثمردیگری داشته است؟

وی در پایان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس به عنوان گرامیداشت مقاومت هشت ساله مردم ایران در مقابل تجاوز رژیم بعثی صدام با حمایت همه ابرقدرت‌ها، معمولا در همه استان‌ها رژه نظامی برگزار می‌شود و همه نیروهای مسلح آخرین دستاوردهای نظامی و دفاعی خود را به نمایش می‌گذارند و اینها باعث وحشت دشمنان می‌شود. چون می‌بینند ایران با اقتدار به انواع امکانات دفاعی و بازدارنده دست یافته که می‌تواند هر تهدیدی را در نطفه خفه کند و اینها باعث عصبانیت و ترس و وحشت دشمنان ما می‌شود و به همین دلیل این روز را برای انجام این عملیات تروریستی انتخاب کردند تا به زعم خودشان قدرت و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده و کمرنگ کنند که قطعا این یک خیال خام و باطل است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جنایت تروریستی اهواز نقوی حسینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حلقه امنیتی دفاع مقدس ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود:  مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد:  مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود  و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با بیان اینکه  حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز  بیان کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که  در غرب اجرا کردند همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند