Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رووداو، «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد که او دوست داشته که همه جریان های کُرد بر یک نامزد اتفاق نظر پیدا می کردند اما متأسفانه چنین چیزی ممکن نشده است.

وی در خصوص اقدام حزب خود برای معرفی «فواد حسین» به عنوان گزینه ریاست جمهوری گفت: اطمینان دارد که او به خوبی از عهده این مسئولیت بر آمده و به دنبال محقق کردن منافع مردم کُرد و سراسر عراق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارزانی گفت که او شخصا فواد حسین را به عنوان گزینه ریاست جمهوری انتخاب کرده زیرا او فردی پاکدست و وفادار است و توانایی و قدرت لازم را دارد به همین دلیل حزب دموکرات کردستان عراق با قدرت و تمام توان خود از او حمایت می کند.

لازم به ذکر است احزاب کُرد به توافقی برای انتخاب نامزدی واحد برای ریاست جمهوری عراق دست پیدا نکرده اند و اتحادیه میهنی کردستان عراق هم برهم صالح را به عنوان گزینه مورد حمایت خود معرفی کرده است.

کد خبر 4411157

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب دموکرات کردستان عراق خبر گزاری مهر خبرگزاری مهر مسعود بارزانی ایالات متحده آمریکا روسیه ایران سوریه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی آلمان افغانستان جنگ 2015 یمن انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند

روزنامه ترکیه گزارش داد که ترکیه ممکن است برای برنامه دفاعی خود علیه حزب کارگران کردستان، پ ک ک، در کردستان عراق، سامانه دفاع هوایی پیشرفته اس-۴۰۰ روسیه خود را در مرز عراق مستقر کند.

بر اساس این گزارش، اس-۴۰۰‌های ترکیه ممکن است در مرز مستقر شوند، به این معنی که در برابر پهپاد‌هایی که ادعا می‌شود توسط پ‌ک‌ک خریداری شده، دفاع خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید که این اولین استقرار عملیاتی این سامانه موشکی از زمان دریافت آن در سال ۲۰۱۹ است.

قرارداد روسیه و ترکیه برای اس-۴۰۰ حدود ۲.۵ میلیارد دلار برای ترکیه هزینه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)