Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ با توجه به پیش بینی استقبال بیش از حد مردم برای بازدید در این ایام، تمهیدات لازم برای افزایش ساعت بازدید در هفته دفاع مقدس اندیشیده شده است.
 ساعات بازدید در روز های عادی از 9 تا 22 و در روز جمعه از ساعت 11 تا 22 است.
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ­به منظور تاسیس انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلسه ای با حضور شاعران برجسته این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دکتر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه اظهار داشت : هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون ادبیات به ویژه هنرمند بوده و نقش شاعران در تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته است.
در ادامه جلسه مذکور اعضاء شورای سیاست گذاری انجمن به بیان دیدگاههای خویش پرداخته و شرایط تأسیس انجمن را مورد بررسی قرار دادند.اعضاء شورای سیاست گذاری انجمن: علی محمد مؤدب، حسین اسرافیلی علیرضا غزوه، عبدالجبار کاکائی، افشین علا، محمود اکرامی فر،مصطفی محدثی، رضا اسماعیلی و پرویز بیگ حبیب آبادی هستند.


برگزاری ویژه برنامه روز جهانی صلح 


ویژه برنامه روز جهانی صلح توسط مجمع جهانی صلح اسلامی و با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور ماه توسط سازمان ملل متحد در راستای برقرار صلح و امنیت و حقوق برابر ملت ها روز جهانی صلح نامگذاری گردیده است.به همین منظور مجمع جهانی صلح اسلامی با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  همایش "روز جهانی صلح" را که امسال از سوی سازمان ملل با شعار " حق بر صلح" نامگذاری شده است برگزار می نماید تا ضمن نقد  اندیشه ها، اقدامات و آسیب های صلح و عدالت در جهان، در راستای وظایف خود به تبیین اندیشه های صلح و عدالت در اسلام و گرامیداشت اقدامات انجام شده در حوزه صلح در منطقه و جهان، بسط، توسعه و افزایش تاثیرگذاری گفتمان " صلح عادلانه" عمل کند.
این همایش  به جهت محتوایی سومین پیش نشست "کنفرانس جهانی صلح و عدالت با تاکید بر اندیشه های مقام معظم رهبری" است که در اسفند 1397 در تهران برگزار خواهد شد.
همایش روز جهانی صلح سه شنبه سوم مهر 97 از ساعت 9 تا 12 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند به بزرگراه شهید حقانی شرق، جنب کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران سالن شماره 8 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس موزه رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید